Skip to main content
Beste Simyo,



Al 4 jaar ben ik een erg tevreden klant van jullie. Ik heb nog nooit problemen ondervonden. Echter ben ik net geschrokken toen ik mijn factuur van juli ging bekijken. Het blijkt dat ik 197 MB boven mijn internetbundel heb verbruikt, waarvoor ik het 28,33 euro moet betalen. Dit terwijl ik maar 12,00 per maand betaal voor mijn normale bundel. Ik heb een bericht ontvangen waarin staat dat ik 80% van mijn internetbundel heb verbruikt, maar geen bericht van 100% verbruik, terwijl jullie zeggen dit wel te versturen. Als ik deze gekregen had, had ik direct mijn internet uitgezet. Ik vind het erg jammer dat dit op deze manier is gegaan en er nu van mij verwacht wordt dat ik 28,33 euro extra betaal. Ik zou het erg op prijs stellen als hier een oplossing voor gevonden wordt.



Met vriendelijke groet,

Maartje
Hi Maartje,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van je buitenbundelkosten. Ik heb je aansluiting tevoorschijn gehaald en ik zie dat je op 23 juli je bundel van 2000 MB's op hebt gemaakt. Je kreeg inderdaad op 15 juli een sms waarin stond dat je op 80% van je bundel zat, en op 23 juli de sms dat je op 100% zat. In die laatste sms werd geadviseerd dat je extra MB's bijkoopt, om extra kosten te vermijden.



Je geeft aan dat je die laatste sms niet hebt gehad. Wil je dit nog even controleren? Hij hoort op 23 juli om 20:26 wel ontvangen te zijn. Gebeurt het vaker dat je sms-berichten niet binnenkrijgt?



Het gebeurde vorige maand soms dat zulke sms-berichten niet verstuurd werden, maar dan zagen we wel de error zodra de aansluiting erbij gepakt werd. Dat is in dit geval niet zo. Daarom vraag ik je om er nogmaals even naar te kijken 🙂



Laat je het mij weten?



Groetjes,

Jihane
Beste Jihane,



Bedankt voor je antwoord! Ik heb helaas echt geen sms ontvangen met een 100% waarschuwing. Ik heb dit nu driedubbel gecontroleerd. Als ik deze wel had gekregen had ik ook zeker mijn internet uitgezet.



Met vriendelijke groet,

Maartje
Volgens mij gebeurt het trouwens niet vaker dat ik deze berichten niet ontvang. Het vorige bericht dat ik nog heb is van 22 mei, dus als daar tussen niks verstuurd is dan heb ik alles gekregen.
Hoi Maartje92,



Ik vind het erg vervelend dat je deze waarschuwingssms niet hebt ontvangen! :(



Ik heb het even voor je uitgezocht en zie dat je hiervoor inderdaad op 22 mei een waarschuwingssms hebt ontvangen. Dat klopt!



Omdat ik het erg vervelend vind dat je nu met deze kosten buien je bundel zit opgezadeld, zal ik de gemaakte kosten eenmalig vergoeden. Omdat de incasso van je juli factuur al klaarstaat, kan ik 'm helaas niet tegenhouden. Wel kan ik een terugbetaling voor je aanvragen, zodat je dit bedrag binnen drie weken ontvangt op je bankrekeningnummer. Ik wil je vragen om de incasso die volgende week plaatsvindt niet te storneren.



Is dat goed?



Groetjes,

Asma
Super! Geweldige service, bedankt Asma!
Hoi Maartje92,



Heel graag gedaan!



Ik wens je alvast een fijne dag toe.



Groetjes,

Asma

Reageer