Kunnen jullie mij alstublief ergens mee helpen.
Ik ontvang jullie buiten bundel SMSjes zelden, waardoor ik al maanden lang buitenproportioneel hoog buiten mijn databundel ga. Ik baal er enorm van. In eerste instantie dacht ik dat dit aan mijzelf lag en dat ik niet goed aan het opletten was, maar ik heb opgemerkt dat ik zelden meldingen van jullie ontvang. Daardoor kom ik er veel te laat achter kom dat ik buiten mijn bundel zit.
Afgelopen week ontving ik wel weer SMSjes. Wanneer ik wel een melding krijg heb ik er een gewoonte van gemaakt om meteen in te loggen en het verbruik te bekijken. Maar de melding en de data lopen niet gelijk. Ik heb er printscreens van gemaakt.
Afgelopen week kreeg ik sinds tijden weer een melding, maar daarvoor heb ik een tijdje niks ontvangen:
Printscreen 1: hier kreeg ik een melding dat mijn bundel er voor 80% doorheen zat, ik log in en zie meer dan 500 mb. Ik had kort daarvoor nog een extra bundel aangeschaft.
Printscreen 2: hier krijg ik een melding dat mijn bundel op is, ik log in maar zie nog mb's.
Anyway, ik begrijp dat als ik meer data gebruik ik daar meer voor moet betalen, uiterraard! Maar als ik geen meldingen krijg is het behoorlijk lastig om hier als consument op te anticiperen. Is hier een oplossing voor? Kunnen jullie me ergens in tegemoet komen? Hoor jullie graag!
Beste antwoord door Els
Bekijk originele reactie