Skip to main content
Hi, ik heb net mijn simkaart van 1 telefoon naar een andere telefoon verwisseld maar elke keer als ik nu iets probeer te doen zegt hij: Mobiele datanetwerk activeren niet mogellijk.

Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi daniquebokkel,



Wat vervelend dat je telefoon aangeeft dat het niet mogelijk is om het mobiele datanetwerk te activeren. Volgens mijn gegevens heeft je telefoon vanmorgen wel verbinding met het netwerk gemaakt. Toch zie ik dat je daarna nog aan je internet opties hebt gezeten, dus ik verwacht dat nog geen internet hebt.



Je internetoptie staat nu helemaal goed en open voor internet, dus daar ligt het niet aan. In dit geval ligt het waarschijnlijk aan je internetinstellingen. In dit topic legt Alex uit waar jij de juiste internetinstellingen kunt vinden.



Laat je me weten of het heeft geholpen?



Groetjes, Tiury
Hoi daniquebokkel,



Wat vervelend dat je telefoon aangeeft dat het niet mogelijk is om het mobiele datanetwerk te activeren. Volgens mijn gegevens heeft je telefoon vanmorgen wel verbinding met het netwerk gemaakt. Toch zie ik dat je daarna nog aan je internet opties hebt gezeten, dus ik verwacht dat nog geen internet hebt.



Je internetoptie staat nu helemaal goed en open voor internet, dus daar ligt het niet aan. In dit geval ligt het waarschijnlijk aan je internetinstellingen. In dit topic legt Alex uit waar jij de juiste internetinstellingen kunt vinden.



Laat je me weten of het heeft geholpen?



Groetjes, Tiury




He Tiury,

Spijtig genoeg heeft het niet geholpen en ik schat dan de kans groot dat het een probleem is in mijn mobiel.

Ik ga er naar laten kijken en hopen dat ik het zo kan laten fiksen.

Toch bedankt voor de hulp!



groetjes Danique
Hoi daniquebokkel,



Fijn dat je de stappen hebt doorgenomen, alleen begrijp ik dat het nog niet heeft geholpen. Je kunt je simkaart ook even testen in een andere telefoon. Zo weten we specifieker waar het aanligt. Top dat je er iemand naar laat kijken :)



Hou je ons op de hoogte of het lukt?

Reageer