.

Beantwoord

Waarom heb ik geen mobiel internet op iPhone 3GS?

  • 21 February 2015
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,

Ik heb donderdag en zaterdag een prepaid dagbundel mobiel internet van 20MB voor EUR 1 geactiveerd.
Helaas lukte het niet om mobiel te internetten. Mobiele data staat aan en bij mobiele data / APN staat portalmmm.nl.
Ik heb de telefoon meerdere malen aan en uit gezet, maar dat hielp niets. Ik heb een 3GS met iOS 6.1.6

Wat doe ik fout? Ik heb wel eens eerder bundels geactiveerd en dat werkte prima.

MVG Frank
icon

Beste antwoord door Ray 21 February 2015, 21:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Naast het activeren van de bundel moet je ook het internet zelf aanzetten op je MijnSimyo pagina. Ben je dat misschien vergeten?
Naast het activeren van de bundel moet je ook het internet zelf aanzetten op je MijnSimyo pagina. Ben je dat misschien vergeten?

Ja, dat is het! Dom van mij. Maar misschien handig om dit bij de bundels te zetten? Of dit automatisch te koppelen zodra een bundel wordt geactiveerd, en ook weer te automatisch te ontkoppelen zodra de bundel is verlopen. In ieder geval bedankt. Groeten, Frank
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Frank V, welkom op het Simyo forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even in het subforum Internet gezet.

Fijn dat je al geholpen bent 😮 Dank daarvoor, Raytje!

Op zich zou het overigens best mogelijk moeten zijn om de optie 'Internet op je mobiel' te koppelen aan te activeren bundels, maar dan kom je een beetje in de knoei met klanten die ook zónder bundel weleens een appje willen sturen of iets dergelijks.
Het staat op dezelfde pagina waar je ook je bundel activeert, dus makkelijker kan ik het niet maken.

In je gegevens zie ik dat je nu al twee keer een dagbundel van €1 hebt besteld zonder dat je daar van hebt kunnen genieten.
Die €2 heb ik nu weer bij je beltegoed gezet. Vind dat je een goede oplossing?

Reageer