Skip to main content
Ik kan niet mobiel internetten met de nexus 6, alles ingesteld volgens de handleiding van simyo
Hoi schusser,



Wat vervelend dat je niet op internet komt met je Nexus 6! Ik heb het zojuist bekeken met onze technische afdeling en er stond blijkbaar iets niet goed op je aansluiting, ondanks de eerdere berichtgeving. Dit heb ik nu rechtgezet voor je. Om dit door te voeren op je telefoon, dien je de telefoon voor 15 minuten uit te zetten en je simkaart uit je telefoon te halen.



Ik vertrouw erop dat je de instellingen goed hebt staan, maar voor de zekerheid stuur ik je nog een instructie. Met deze toestelhulp, kun je nog even nakijken of het allemaal goed staat.



Laat je me weten of dit heeft geholpen? :)



Groetjes, Tiury
Inderdaad alles werkt naar behoren, alleen heb ik hier een wrang gevoel bij, ik heb gemeend dat het aan mijn telefoonl

lag, vandaar van alles geprobeerd om het aan de gang te halen, het laats met simyo contact op genomen.

En wat blijkt de fout lag bij Simyo, alleen ik heb nu twee keer betaald voor internet en niet kunnen gebruiken.

Kunt u mij aangeven wat u hier aan gaat doen.



Groetjes,



Peter
Hoi schusser,



Fijn om te horen dat internet nu weer werkt.



Jammer dat je al die tijd in de veronderstelling was dat het aan je toestel lag. We hadden je instellingen grondiger moeten doorlopen 😞



Ik kan me goed voorstellen dat je niet wilt betalen voor een bundel waar je geen gebruik van hebt kunnen maken. Je nummer is op 22-4 overgegaan van prepaid naar abonnement. Hier is het misgegaan. Op 21-5 is dit met de hulp van Tiury voor je rechtgezet. Ik zal verzoek indienen om de kosten voor je internetbundel te vergoeden. Dit zie je terug op je factuur van mei.



Kan je je hierin vinden?
Bedankt voor snelle reactie en oplossing
Hoi schusser,



Goed om te horen dat je tevreden bent over de geboden oplossing :)



De verrekening zie je gauw terug op je mei factuur.

Reageer