Skip to main content
Hallo,



Ik heb geen mobielinternet in Duitsland. Ik ben op het forum aan het neuzen geweest maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Waar kan het aan liggen? Bij mijn weten staat alles goed ingesteld en aangevinkt.

Dus.... Help!!! 😞
Even het lijstje nalopen;



- Internet in het buitenland staat aan op je Mijn Simyo? Zo nee ga naar Je Mijn Simyo - instellingen - netwerkinstellingen.



- (data) roaming staan aan op je toestel? Zo nee, deze moet aan staan.



- Mocht je een Iphone hebben dan moet EU internet op je toestel uit staan.



- Als automatisch netwerk vinden niet lukt, probeer het handmatig.



Werkt het nu nog niet dan zal Simyo wellicht een reset moeten geven.
Hoi Marlieske,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van internet in het buitenland.



Ik zie dat de optie 'internet op je mobiel in het buitenland' aanstaat. Je moet dus in principe kunnen internetten in het buitenland. Voor de zekerheid heb ik deze optie voor je gereset. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten? Ik verwacht dat het probleem dan is opgelost. Laat je het weten?



Als het probleem niet is opgelost, raad ik je aan om handmatig een netwerk te selecteren. Als je een iPhone hebt is het inderdaad handig om EU internet op je toestel uit te schakelen.



Kun je als niets heeft gewerkt je simkaart in een ander toestel plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel. Zo kunnen wij weten of het ligt aan het toestel of aan de simkaart.



Laat je het weten?



Groetjes,

Ilias
Ik had idd eu internet nog aanstaan. Toestel 10 min uitgezet, geen resultaat. Had geen kans om de simkaart te wisselen met iemand anders, dus ik weet niet of het aan de simkaart ligt of aan het toestel.

Ondertussen weer in Nederland en nu heb ik ook hier geen mobielinternet meer.... Dussssss.... 😞 😠
Even het lijstje nalopen;



- Internet in het buitenland staat aan op je Mijn Simyo? Zo nee ga naar Je Mijn Simyo - instellingen - netwerkinstellingen.



- (data) roaming staan aan op je toestel? Zo nee, deze moet aan staan.



- Mocht je een Iphone hebben dan moet EU internet op je toestel uit staan.



- Als automatisch netwerk vinden niet lukt, probeer het handmatig.



Werkt het nu nog niet dan zal Simyo wellicht een reset moeten geven.






Bedankt voor je tips, ik had idd eu internet nog aanstaan. Maar verder heeft niets geholpen. 😞
Hoi Marlieske,



Wat jammer dat het niet eens geholpen heeft allemaal! 😞 En dat je internet het zelfs in Nederland niet meer doet. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en meteen een reset voor je uitgevoerd. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Dan hoor je weer gewoon het web op te kunnen hier.



Laat je me weten of dat gelukt is?



Groetjes,

Jihane

Reageer