Skip to main content
Beste lezer. Ik heb sinds vandaag een internet bundel die is ingegaan. In een telefoon winkel hebben ze me geholpen om mijn telefoon in te stellen maar helaas nog geen internet. Via de sms kreeg ik een drietal berichten; welkom, daarna een heel verhaal waarin staat dat ik alsjeblieft de voorwaarden moet accepteren met een pincode en laatste bericht stond dat de telefoon is geconfigureerd. Maar helaas , geen internet !! En ik heb geen idee welke voorwaarden ik moet accepteren ????? Kan iemand me verder helpen ? Dank alvast !
Een aantal vragen.

- Heb je internet op je mobiel in je Mijn Simyo aangezet?

- Wat voor een telefoon heb je? Op dit forum zijn verwchillende rubrieken geheel gewijd aan bijvoorbeeld Android, iPhone, Blackberry en Windows Phone. Hier wordt aangegeven hoe je per OS verbinding met internet moet maken. Heb je hier al gekeken?
Hoi InekevD,



Welkom op het forum.



Erg vervelend om te vernemen dat het internetten niet lukt 😞



Om gebruik te kunnen maken van mobiel internet hoort de optie 'Internet op je mobiel' ingeschakeld te zijn. Dit kan je aanzetten via Mijn Simyo. Normaal gesproken staat deze optie standaard aan bij alle aansluitingen. De optie uit en aanzetten zorgt ervoor dat de instellingen gereset worden. Na dit uitgevoerd te hebben kan je je telefoon het beste opnieuw herstarten.



Wanneer het bovenstaande niet helpt raad ik je aan de internetinstellingen na te lopen op je toestel. Voor de juiste instellingen kan je een kijkje nemen op onze Toestelhulp .



Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met de klantenservice. Werkt je internet inmiddels wel?



@ RicoK, bedankt voor het meedenken en je tips.

Reageer