.

Beantwoord

Waarom heb ik geen 4G meer na het uit te hebben gezet via de app?

  • 1 August 2023
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Hi, 

Ik had internet in Nederland en Buitenland uitgezet via de Mijn Simyo app. Ik heb het opnieuw aangezet, echter nu krijg ik geen verbinding meer met internet. Ik heb alles al geprobeerd, handmatig netwerk selecteren, internet profiel instellen met zowel gprs als GPRS als wachtwoord, telefoon opnieuw opgestart, simkaart ruime tijd uitgeschakeld. 

 

Ik heb een Esim dus ik kan niet controleren of het in een ander toestel wel werkt. Ik kan wel gewoon bellen. Ik wilde de Esim opnieuw installeren, alleen krijg ik de bevestigingscode van de app niet binnen als SMS, en blijft de app laden bij het verifiëren via de bank. 

Ik zit momenteel in het buitenland (Europa). Voordat ik het via de app uitzetten, werkte het prima. Roaming staat aan. 

icon

Beste antwoord door Amy 1 August 2023, 12:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Joeys.97,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je ineens geen verbinding meer hebt! 

Had je de eSIM ook al verwijderd vanuit de instellingen van het toestel zelf? Zojuist heb ik even een reset uitgevoerd op de dataroaming van de simkaart. Zou je het toestel voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? Ik hoor graag of het hierna weer lukt om een verbinding te krijgen! 

Mocht je de eSIM verwijderd hebben dan kan ik de validatiecode even naar je opsturen zodat je de eSIM opnieuw kan installeren. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens.

Groetjes,
Amy

Reageer