Skip to main content
Ik heb mijn bundel aangepast en ook 4G aangepast.

Ook heb ik het stappenplan gevolgd om mijn telefoon in te stellen.

Dit had mijn iphone 6 plus zelf allemaal al goed gezet.

5x aan en uit gedaan want kreeg geen 4G

Bleek dat ik een simkaart had die met een 2 begon dus al heel lang bij simyo😀

Nieuwe kaart gekregen en erin gedaan en weer opnieuw opgestart.

Maar tot op heden nog steeds geen 4G☹️



En ik ben niet de enige want ook mijn zoon met iphone 6 plus en mijn man met samsung hebben geen 4G
Je hebt al meerdere reacties hierover geplaatst.

https://forum.simyo.nl/4g-100/4g-werkt-niet-37735/index1.html#post158002

Het wordt gelezen en je wordt geholpen...
Hoi Jackrussel,



Wat stom dat je op dat punt nog steeds geen 4G had! Ik zie in het andere topic dat je probleem intussen verholpen is 🙂 Fijn!



Zoals Friesian zegt is het niet nodig om op meerdere plekken hetzelfde bericht te plaatsen. We reageren overal op, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.



@ Friesian, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer