Skip to main content
Heb gisteren voor het eerst databundel geactiveerd. Zou direct actief moeten zijn, maar heb nog steeds geen 3G. Heb tevens nieuwe iPhone 6 Plus en daarom mijn simkaartje kleiner moeten knippen van groot naar nano. Kan wel bellen. Met andere simkaart heeft de telefoon direct 3G. Ligt dus niet aan de telefoon. Zou het aan de simkaart kunnen liggen? Of ligt het aan Simyo? Of waar zou het aan kunnen liggen?
staat op je Mijn Simyo, bij instellingen en dan netwerk instellingen, internet op je mobiel in Nederland wel aan?



Doorloop ook de stappen even in onderstaande link even :)



https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/apple/iphone-6-plus-ios-9/internet/usecase/apn-handmatig-instellen
Opgelost. Bedankt!
Wat was de oplossing precies?
Had internet in NL niet aan staan, omdat ik voorheen geen databundel had en daarom geen extra kosten wilde hebben. Het leven is eenvoudig, als je de oplossing weet!
Hoi Lila01,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat je niet direct een werkende internetverbinding had op jouw telefoon.



Gelukkig stond Raytje voor je klaar met wat tips en heb je de internetoptie via Mijn Simyo aangezet. Heel goed om te zien dat dit voor jou ook direct tot de oplossing heeft geleid. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?



@Raytje, fijn dat je zelfs op Pasen komt helpen! Bedankt!



Groetjes,

Angela
Ja ik had de eieren al snel gevonden.. Stonden in het keukenkastje 😃
Haha, dan snap ik waarom je even wat tijd had om op het forum te komen helpen. Held!

Reageer