.

Beantwoord

Waarom heb ik een hele hoge rekening terwijl ik mijn telefoon voor niks gebruik?

  • 30 March 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Beste Simyo,

 

ik heb een zakelijk abonnement bij jullie. Ik moest hiervoor de keuze maken hoeveel mb ik wou. Aangezien ik deze telefoon alleen voor bellen gebruik heb ik maar 2000mb genomen. Mijn normale telefoon gebruikt ik dan als hotspot. Ik denk dat na mijn telefoon uitzetten en dan weer aan het 4g of 5g aan is gegaan. Nu heb ik een rekening van 115 euro buiten mijn bundel, terwijl ik mijn Mb’s nooit gebruik. Nu heb ik mijn Mb’s gelijk uitgezet want nu is dit wel een optie. 
 

ik vind het raar dat er geen prijsplafond is voor zo een laag abonnement. Zag op het forum dat het bij iemand anders €100 was. Waarom is er voor zo een klein abonnement geen prijsplafond? Ik betaal 8 euro per maand en zo is het wel heel zuur en stap ik liever over naar een provider die wel een prijs plafond heeft, jammer want heb alle abonnementen bij simyo.

icon

Beste antwoord door Amy 2 April 2024, 10:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Abelvck,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! 

Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes. Eén bij 80% en één bij 100% verbruik van de internetbundel. Als er na het ontvangen van deze waarschuwingen geen actie wordt ondernomen en er wordt internet verbruik geregistreerd op de simkaart (bewust of onbewust) wordt het buiten bundel tarief van €0,15 per MB in rekening gebracht aangezien wij geen dataplafond hebben, zo ook staat vermeldt in onze algemene voorwaarden. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of we iets voor je kunnen beteken in de gemaakte kosten. 

Groetjes,
Amy

Reageer