Skip to main content
Hoe komt het dat ik dataverbruik moet betalen terwijl mijn internet uit staat.
Hoi Karini, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat er internet kosten in rekening zijn gebracht, zonder dat je bewust van was. Zo te zien stond de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' aan op Mijn Simyo, waardoor het mogelijk is voor je telefoon om verbinding te maken met internet. Mijn collega van de telefonische klantenservice heeft deze optie gister voor je uitgezet, waardoor dit niet meer kan 🙂.



Heb je hier nog verdere vragen over?



Groetjes, Tiury
Het blijft voor mij een vaag verhaal omdat ik op mijn telefoon alles uit heb staan, maar goed ik denk niet dat we hier uit gaan komen. En omdat de collega zei dat het eerst uit stond en nu weer aan.
Hoi Karini,



Met het uitzetten van je internetbundel, is de internetoptie niet direct uitgezet. Het kan heel goed voorkomen dat jouw telefoon al die tijd geen connectie heeft gemaakt met het internet. Dat de optie op jouw telefoon aanstaat, zorgt ervoor dat er een hoop tegenhouden wordt. Maar helaas geeft dit geen volledige garantie.



De optie is nu gelukkig uitgezet via Mijn Simyo. Ook al vraag jouw telefoon nu om een connectie, dan kan deze alsnog niet gemaakt worden. Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Angela

Reageer