Skip to main content
Zit un Duitsland en wil internet gebruiken. Heb alles goed ingesteld (roaming OK, mobiel internet, internet buitenland akkoord) maar het werkt niet. Wat vergeet ik of doe ik fout?
Toestel helemaal uitzetten en weer opstarten wellicht?
Al gedaan. Alles wat je normaal gesproken moet doen heb ik geprobeerd. Wat misschien van belang is dat ik al in Duitsland was toen ik via WiFi de instellingen in Mijn Simyo heb gewijzigd dat ik internet in het buitenland en roaming toesta. Ben nu terug in Nederland. Ga bij een volgende reis alles instellen voordat ik de grens over ga. Misschien dat dat uitmaakt.
Hoi Wous62, welkom op ons forum!



Zoals ik jouw aansluiting zo kan bekijken lijkt alles goed te staan om te kunnen internetten in het buitenland. Maar ergens bekruipt me het gevoel dat ik dit even moet doorsturen naar onze IT mensen om na te laten kijken.

Zij gaan er naar kijken en indien nodigen zullen ze ook aan het één en ander sleutelen. Wanneer ik bericht krijg, laat ik jou dat hier weten!



In ieder geval onze excuses voor het ondervonden ongemak...





Scotsman, dank je voor het meedenken!
Hi Wous62,



Jouw internet is opnieuw toegevoegd aan je aansluiting. Als het goed is zul je nu geen verdere problemen meer ondervinden met internet in het buitenland. En ook niet in Nederland.

Het enige dat je dient te doen is je telefoon even opnieuw opstarten.

Reageer