Skip to main content
Waarom is de bundel voor 1 dag verdwenen ?

Erg jammer .
Sara07,



Ik heb hetzelfde aangekaart recent en jou als voorbeeld genoemd.
Hoi Sara07,



Welkom terug op 't Simyo Forum!



Wat jammer om te zien dat je het niet fijn vindt dat de dagbundel is verdwenen.



Na onderzoek heeft Simyo gezien dat klanten toe waren aan grotere en langer houdbare internetbundels voor Prepaid aansluitingen. Simyo heeft er toen voor gekozen om de dagbundel te laten verdwijnen en grotere én voordeligere internetbundels aan te bieden aan onze klanten.



Helaas is het zo dat er inderdaad geluiden zijn gekomen dat er sommigen niet mee eens zijn en dat snap ik heel goed! Zo heeft @Friesian ons eerder laten weten het niet eens te zijn met het verdwijnen van de dagbundel. Helaas kan ik er nu niets aan veranderen. Ik zal echter elk ongenoegen dat te maken heeft met het verdwijnen van deze bundel doorgeven. Misschien dat er in de toekomst een verandering in kan komen.



Ik kan dit natuurlijk niet beloven, maar hopen kunnen we zeker.



Heb je nog vragen?



Groetjes,

Ilias
Hallo Ilias,

Bedankt voor je reactie.

Wij hebben een prepaid omdat wij een groot deel van het jaar in het buitenland wonen.

We zijn regelmatig korte tijd in Nederland en gebruiken dan het nederlandse mobiel, heel af en toe willen we internet gebruiken onderweg, en dan is 1-dag bundel wel heel handig.

Jammer dat dit nu verdwenen is.

Mvg
Als je in een ander EU land woont zoals ik, kun je voordeliger bellen en internetten in Nederland met je buitenlandse simkaart. Zo betaal ik £0.04 per minuut en per MB met mijn UK sim (4.3 pence om precies te zijn) terwijl dit met een Simyo prepaid (zonder bundel) € 0,10 per minuut resp. € 0,15 per MB kost. Als ik de kleinste internetbundel zou kiezen (150 MB) dan komt de prijs per MB ruwweg overeen met de £ prijs. Maar zo'n bundel is nu 1 maand geldig, en dat kan te lang zijn als je maar een paar dagen in NL bent. Maar woon je buiten de EU dan wordt dit verhaal heel anders.
Bedankt voor de tip Scotsman.

Ik heb hier in Spanje gelijk gekeken naar de kosten, en die zijn 6,05 cent /mb .

Wel handig om te weten!
Het is jammer dat er voor prepaid geen belbundels zijn: of je nu veel of weinig belt, de prijs blijft 10 cent per minuut. Met je buitenlandse EU simkaart ben je daardoor vrijwel altijd goedkoper uit. Voor data ligt het anders: ben je langere tijd in NL en ben je van plan veel te internetten, dan is een Simyo prepaid internetbundel aan te bevelen, waarbij de prijs per MB (afhankelijk van de bundel die je neemt) varieert van 3,3 cent tot 1 cent per MB. Maar die lage prijzen gelden alleen als je de volledige bundel daadwerkelijk opmaakt. Het is voor mij tamelijk lastig in te schatten hoeveel MBs ik tijdens mijn bezoek aan NL nodig denk te hebben.
Hoi Sara07 en Scotsman,



Begrijpelijk dat dergelijke internetbundels niet altijd even goed uit komen als je niet vaak in Nederland bent. Leuk dat je tips geeft, Scotsman 😃 Ik hoop dat Sara07 daar veel aan heeft!



Groetjes,

Jihane

Reageer