.

Beantwoord

Waarom doet mijn internet het niet meer?

  • 10 August 2014
  • 9 reacties
  • 382 Bekeken

Sinds donderdag werkt mijn internet niet meer, ik kan nog wel gewoon bellen en smsen.
Toen ik in logde op de mijn Simyo kwam ik dit tegen, http://puu.sh/aMHOo/721ee4e30d.png

Iemand enig idee wat er gaande is?

Groeten,

Sander
icon

Beste antwoord door Ernst 12 August 2014, 11:22

Bekijk originele reactie

9 reacties

indien mensen de link niet willen openen,

Verbruik minuten/sms bijgewerkt t/m: 10-08-2014 00:34:40
internetverbruik bijgewerkt t/m: 07-08-2014 14:40:44
Als ik buiten de wi-fi zone ben heb ik geen Internet. Heb er al door verschillende pers naar laten kijken. Ik weet het niet meer.
Reputatie 7
Als ik buiten de wi-fi zone ben heb ik geen Internet. Heb er al door verschillende pers naar laten kijken. Ik weet het niet meer.

Heb je wel ooit gebruik kunnen maken van mobiel internet?
Staat internet op je mobiel in je Mijn Simyo aan?
Reputatie 7
indien mensen de link niet willen openen,

Verbruik minuten/sms bijgewerkt t/m: 10-08-2014 00:34:40
internetverbruik bijgewerkt t/m: 07-08-2014 14:40:44


Als ik dit zo lees, heb je enkele dagen gene gebruik gemaakt van internet op je mobiel. Doet internet op je mobiel het nog steeds niet?
Als je de mogelijkheid hebt om je simkaart in een ander toestel te kunnen stoppen kun je testen of het aan het netwerk van Simyo ligt of aan je toestel?
Ja ik gebruik WhatsApp en dat is ook via Internet, dus ik heb het wel gebruikt
En ik heb op mijn Simyo instellingen gekeken en Internet op mobiel staat aan.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi sander21 en f.sch, welkom op het forum van Simyo :)

sander21,

Wanneer je, zoals RicoK aangeeft, een paar dagen geen gebruik maakt van internet, wordt je verbruik ook niet bijgewerkt.
Je hebt gisteren en vandaag weer data verbruikt, dus zal de datum op Mijn Simyo inmiddels ook aangepast zijn.
WaarĂłm je niet kon internetten is moeilijk na te gaan.
Belangrijkste is dat het weer werkt :o


f.sch,

Ik zie bij jou inderdaad al een paar dagen geen dataverbruik meer. Heb je je telefoon al eens uit- en aangezet? (remedie nr.1)
Als dat niet helpt/geholpen heeft, zou je je simkaart dan eens in een andere telefoon willen doen en willen proberen te internetten?
Oh, en heb je dit overal, of op 1 plaats?


RicoK; dank je voor het meedenken 🙂
mijn probleem is inmiddels verholpen.
Badge +6
Hoi sander21,

Fijn dat het is opgelost, ik ben erg benieuwd wat de oplossing was? 🙂

Reageer