Skip to main content
In Mijn Simyo staat dat ik gewoon nog steeds een abonnement met internet heb, maar ik heb een aantal dagen geleden een mail van simyo selfcare gekregen dat ik mijn internet abonnement heb opgezegd en dat ik dus geen internet meer heb. Mijn internet doet het dus niet. 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Hoi flip99,



Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt.



Ik heb je aansluiting bekeken. Het is inderdaad vreemd dat je een e-mail hebt ontvangen over het beëindigen van je internetbundel. Ik zie namelijk dat je nog steeds de beschikking hebt over je 500 MB bundel.



Wat wel te zien is dat er een einddatum zat aan je internetbundel en dat deze is dus komen te vervallen. Meteen daarna is de bevestigingsmail naar je verstuurd.



Je internetbundel is nog steeds actief en je zou nog gebruik ervan kunnen maken. Ik heb zojuist een reset uitgevoerd voor je aansluiting, je mag straks even je toestel uit en aan zetten.



Het kan zijn dat je de instellingen op je toestel niet meer correct staan. Ik raad je aan om de stappen te volgen die op deze pagina staan uitgelegd.



Laat je ons weten of de tips je geholpen hebben?

Reageer