Skip to main content
Ik zag dat je gratis van 3G naar 4G kon!! Dat heb ik geactiveerd...alleen nu doet die het niet meer! Ik hoor graag van jullie terug.
Is je toestel 4G ready?
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn toestel is nog niet 4g ready, maar ik ging ervan uit dat het alvast activeren geen kwaad kon. Nu werkt 3g ook niet meer
En nu? Hoe maak je je toestel 4G ready?
Simpele vraag simpel antwoord. Als jouw toestel niet 4G ready is dan is dat niet een kwestie van maken.

Dus nogmaals dezelfde vraag, anders gesteld, kan jouw toestel 4G ontvangen? Welk toestel heb je? Dan kijk ik met je mee. 🙂
Uit- en aanzetten van mijn telefoon heeft het probleem opgelost
Hi Rosalin,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat onhandig dat het niet lukt om 4G actief te krijgen! Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je instellingen wel gewoon goed staan. Wat voor telefoon heb je? Het is namelijk wel de bedoeling dat je ook op je telefoon 4G activeert. Met een iPhone doe je dat via Instellingen > Mobiel Netwerk > Opties mobiele data, en via een Android doe je dat via Instellingen > Mobiele netwerken > Netwerkmodus. Heb je dit gedaan? Geeft je toestel aan dat er überhaupt een 4G optie is?



Ik heb ook voor de zekerheid jouw 4G-optie voor je ge-reset. Daarmee worden de instellingen vernieuwd. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk is dat dan de oplossing!



Laat je me weten of je er zo uit komt?



@ iStevenP, wat goed dat het gelukt is nadat je je toestel uit en aan hebt gezet 🙂 Rosalin, heb jij dat ook al gedaan?

@ Friesian, dankjewel voor je hulp en reacties!



Groetjes,

Jihane

Reageer