Skip to main content
Ik heb een abonnement met internet. Vroeger deed internet het gewoon als ik mijn mobiele gegevens aanzette, maar sinds deze maand niet. Als ik mijn mobiele gegevens aanzet maakt mijn mobiel geen verbinding met internet. Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen??
Je geeft niet aan van welk toestel je gebruik maakt.



Simyo heeft echter de 'Toestelhulp' (https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/). Heb je daar al eens gekeken? Zoek je toestel hier op (of een gelijkwaardig toestel) en doorloop alle stappen zoals aangeven.



Succes!
Hoi Elke.



Welkom op 't forum :)



Wat vervelend dat je internet niet werkt. Ik heb even je aansluiting erbij gepakt en zag dat alles goed stond. Ik heb je internet instellingen gereset waarmee deze instellingen opnieuw worden aangemeld op het netwerk. Doe alleen zelf even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.



Verder kun je de instellingen in je telefoon een checken. Klik daarvoor op de link in RicoK z'n bericht.



Laat je me weten of het heeft geholpen?



@RicoK bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar

Reageer