.

Beantwoord

Waarom ben ik over mijn limiet gegaan?

  • 30 December 2023
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Hallo,

Ik kreeg vandaag een vanochtend een bericht dat ik te veel in een korte tijd gebruikt had en mn sim outomatich geblokkeerd word toen keek ik in de app en stond er nog dat ik 2 gb over had maar toch wel een extra rekening van 150 euro dit is onterecht wand ik had hier niks aan kunnen doen

Graag hulp hierbij,

Groet Sjoerd

icon

Beste antwoord door Amy 2 January 2024, 10:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sjoerd20037452,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken. Het verbruik in de Mijn Simyo omgeving wordt altijd met een vertraging verwerkt, vandaar dat wij altijd adviseren om de waarschuwing sms'jes goed in de gaten te houden omdat deze rechtstreeks vanuit het netwerk worden verstuurd en daarom altijd leidend zijn. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of ik iets voor je kan beteken in de gemaakte kosten. 

Groetjes,
Amy

Reageer