.

Beantwoord

Waarom beltegoed afschrijven

  • 27 June 2013
  • 4 reacties
  • 222 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hoe is het mogelijk dat er beltegoed wordt afgeschreven voor mobiel internetten terwijl ik in de voorkeuren heb aangegeven dat mobiel internet uit staat?
Helaas al de derde keer
icon

Beste antwoord door Scotsman 27 June 2013, 10:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Met de voorkeuren bedoel je Mijn Simyo? Als daar mobiel internet uitstaat (Simyo kan zien wanneer dat is gebeurd) dan mogen vanaf dat moment geen kosten voor dataverbruik in rekening worden gebracht. Mocht dat toch gebeuren dan krijg je de kosten vergoed. Dit geldt niet als je dataverbruik uitzet op je mobiel want dat is niet door Simyo te controleren (en bovendien is dat geen 100% waterdichte garantie dat er geen verbinding met het mobiele netwerk wordt gemaakt, maar dat is een ander verhaal.)
Badge
Met de voorkeuren bedoel je Mijn Simyo? Als daar mobiel internet uitstaat (Simyo kan zien wanneer dat is gebeurd) dan mogen vanaf dat moment geen kosten voor dataverbruik in rekening worden gebracht. Mocht dat toch gebeuren dan krijg je de kosten vergoed. Dit geldt niet als je dataverbruik uitzet op je mobiel want dat is niet door Simyo te controleren (en bovendien is dat geen 100% waterdichte garantie dat er geen verbinding met het mobiele netwerk wordt gemaakt, maar dat is een ander verhaal.)


Ik heb inderdaad mijn kosten vergoed gekregen. Maar nu is er weer afgeschreven terwijl het toch echt uit staat. 
Reputatie 7
Badge +9
Tja, foutje. Een reden temeer om regelmatig even op Mijn Simyo te kijken of er gekke dingen bij je verbruik staan! :D
Badge +8
Hoe is het mogelijk dat er beltegoed wordt afgeschreven voor mobiel internetten terwijl ik in de voorkeuren heb aangegeven dat mobiel internet uit staat?
Helaas al de derde keer

Ik heb inderdaad mijn kosten vergoed gekregen. Maar nu is er weer afgeschreven terwijl het toch echt uit staat. 

Hoi etrip,

Gelukkig kunnen wij zien dat jij de optie hebt uitgeschakeld, en daarmee zijn de kosten natuurlijk voor onze rekening. het beltegoed van het meest recente verbruik heb ik weer voor je toegevoegd. Technisch is er nogmaals gekeken naar hoe het mogelijk kon zijn dat er weer verbruik plaatsgevonden heeft. Volgens ons moet het nu echt niet meer kunnen, dus maak je geen zorgen :)

Groetjes,
Charlene

Reageer