Skip to main content
3 keer 8,79 afgeschreven binnen een paar minuten! Is mijn telefoon gehackt?
Nee hoor, je telefoon heeft gebruik gemaakt van je internetverbinding. Die 3x € 8,79 worden getoond als pakketjes van omgerekend 60 MB per keer. Die dien je als 1 te zien wat neer komt op ongeveer 180 MB. Je zou in je toestel kunnen kijken waar dit aan op is gegaan. Want dit kan duiden op een reeks updates van je apps of een kleine update van je telefoon zelf.



Hier kun je lezen hoe je inzicht kan krijgen in je verbruik.
Hi Piet Verstegen,



Welkom op het Simyo Forum!



Je hoeft je geen zorgen te maken over een gehackte telefoon. Dit gebeurt niet zomaar 😉 Ik zie inderdaad dat er op 5 maart veel internetverbruik heeft plaatsgevonden. Zoals Ray aangeeft wordt het verbruik in delen verzonden, vandaar de 3 keer € 8,79. De blog die Ray heeft gedeeld is handig om door te nemen. Daar wil ik het volgende blog aan toevoegen. Hier lees je tips om situaties als deze in de toekomst te voorkomen.



Ik zie dat je automatische internetbundel op is gegaan. Als je meteen weer een nieuwe bundel wilt aanschaffen, kan dit. Zet daarvoor automatisch verlengen uit en koop via Mijn Simyo een internetbundel 🙂 Heb je hier verder nog vragen over?



Bedankt voor je reactie en tips, Ray!



Groetjes,

Niels

Reageer