Skip to main content
In de maand juli 2017 heb ik een overschrijding van 1328 mb !! Zonder dat ik bericht heb gehad dat ik aan het eind van mijn bundel zat. Op 1x na, omdat verwijderde apps en bebruikers veel data opslokte, heb ik altijd dik onder mijn 1000 mb bundel gezeten. Rara hoe kan dit ????

Nu hebben ze gewoon maar eventjes dik 200 euro van mijn rekening afgeschreven zonder even te overleggen of het wel in 1x kan !!!!

Deze maand is nog niet voorbij, en ik zit nu alweer boven de 1000 mb terwijl ik alle apps geblokkeerd heb om op de achtergrond data te verbruiken.

Gaat lekker zo bij Simyo. Misschien ligt het aan mij/mijn telefoon, maar ik overweeg nu sterk om een andere provider te gaan zoeken.



Ik heb al meer van deze verhalen hier op het forum gelezen, en ben bang dat ik nog vaker van dit soort rekeningen ga krijgen....
Hoi Egbert,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent van deze kosten! Dat is niet meer dan logisch. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je op 15 juli een sms kreeg die je erover waarschuwde dat je internetbundel op 80% zat. Op 21 juli heb je nog een sms gehad die je vertelde dat je op 100% zat. Heb je die niet ontvangen? Wil je dit nog even controleren in je telefoon?



Ik kan niet voor je inzien waar je data aan verbruikt is, op dezelfde manier dat ik je sms'jes niet kan lezen en je telefoongesprekken niet kan beluisteren. Gelukkig heb jij hier wel inzicht in, aangezien je toestel alles bijhoudt. Hier lees je hoe je bij die informatie komt.



Verder raad ik je aan om dit blog door te lezen. Daar vind je een heleboel tips over hoe je je dataverbruik zo laag mogelijk kunt houden. Ik zie dat je je internetbundel al verhoogd hebt per 1 september. Slim!



Ik zie dat je gisteren via e-mail contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft je ook een heleboel tips meegestuurd én zelfs aangeboden de kosten te verlagen. Ik raad je sterk aan om te reageren op die e-mail zodat hij dat voor jou in orde kan maken. Let je er in de toekomst trouwens op dat het niet nodig is om hetzelfde bericht via meerdere kanalen toe te sturen? Als je 't op één plek plaatst, dan krijg je vaak het snelst antwoord! Ook blijft het op die manier overzichtelijk voor iedereen. Win win!



Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer