.

Beantwoord

Vraag over internet snelheid

  • 1 June 2013
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Badge +1
Is Simyo in de toekomst van plan dat je bijvoorbeeld tegen meerprijs een sneller internet pakket kunt nemen? Dit is namelijk het enige punt wat nog verbeterd zou kunnen worden. Als ik naar een concurent kijk, deze is inmiddels van 2Mbps naar max 14.4Mbps gegaan. Een heel verschil dus.

Deze concurent zal ik niet nemen want kom van het Vodafone netwerk af, maar ik vraag dit omdat voor mijn gevoel het internet steeds belangrijker wordt en ik anders na het contract op zoek ga naar een provider die eenhogere snelheid aanbied. Ik ben wel tevreden maar het internet valt me tegen. 😉
icon

Beste antwoord door Natascha 3 June 2013, 12:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Is Simyo in de toekomst van plan dat je bijvoorbeeld tegen meerprijs een sneller internet pakket kunt nemen? Dit is namelijk het enige punt wat nog verbeterd zou kunnen worden. Als ik naar een concurent kijk, deze is inmiddels van 2Mbps naar max 14.4Mbps gegaan. Een heel verschil dus.

Deze concurent zal ik niet nemen want kom van het Vodafone netwerk af, maar ik vraag dit omdat voor mijn gevoel het internet steeds belangrijker wordt en ik anders na het contract op zoek ga naar een provider die eenhogere snelheid aanbied. Ik ben wel tevreden maar het internet valt me tegen. ;)


Hoi HDFreak,

Het is niet bekend of Simyo de snelheid van het internet gaat verhogen. Mochten wij de snelheid gaan verhogen dan zullen wij dit bekend maken via de site, twitter en het forum. Blij te horen dat je een tevreden klant bent. Dat maakt mij weer tevreden. 🙂

Reageer