Ik heb dit doorgezet aan Radar (zij hebben een whatsapp functie op de site) en wil alle gedupeerden die net zoals ik aan het lijntje worden gehouden adviseren om hetzelfde te doen. De willekeur en ondoorzichtigheid van KPN en labels waarmee bepaalde klanten wel geholpen worden en bepaalde klanten totaal niet is stuitend en moet aangepakt worden.
Inmiddels 2 maanden verder en nog steeds geen bereik en geen oplossing. Simyo zegt steeds; we wachten op bericht van onze manager, ze bellen je vandaag terug. Dan bellen ze vervolgens niet terug. Dit laatste verhaal is nu alweer meer dan 2 weken gaande. Ook ik ga mij melden bij Radar.
Inmiddels 2 maanden verder en nog steeds geen bereik en geen oplossing. Simyo zegt steeds; we wachten op bericht van onze manager, ze bellen je vandaag terug. Dan bellen ze vervolgens niet terug. Dit laatste verhaal is nu alweer meer dan 2 weken gaande. Ook ik ga mij melden bij Radar.
de manager, de leidinggevende, het hoofdkantoor, de afdeling...ik heb ze allemaal ook al ontelbare keren voorbij zien komen. Allemaal onzin zodat ze het telefoontje of de app weer kunnen afsluiten.
Heb wel begrepen dat Simyo wat bang is voor Radar. En terecht. Als je ziet hoe schofterig ze met klanten zijn omgegaan, dat wil je niet op tv hebben lijkt me.