Skip to main content
Hallo,



Afgelopen maand is er 4 euro aan verbruikskosten afgeschreven, terwijl ik naar mijn idee toch echt binnen de bundel ben gebleven. Nu heb ik deze maand nog 169MB aan data resterend, en als ik naar het tabje verbruik ga, zie ik dat ik toch al 2 euro aan verbruikskosten heb aan internet binnen Nederland. Bij de details staat dat er 1 december 1 euro is gerekend, vervolgens 9 dagen niets is gerekend maar toch verbruikt is, op 10 december weer 1 euro, en daarna tot vandaag weer niets, hoewel ik wel data heb gebruikt. Waar komen deze kosten vandaan? Het is toch echt data die ik verbruik binnen mijn bundel, dus er zouden geen kosten aan verbonden moeten zitten, toch?



Met vriendelijke groeten,



Dave
Hallo,

..

Bij de details staat dat er 1 december 1 euro is gerekend

..

op 10 december weer 1 euro

..

Dave




Ik zie hetzelfde op mijn factuur van november: op 24 november: 8kB voor 1 euro. 4 minuten later: 7kB, maar die kosten 0 euro.

Heel bijzondere bitjes... voor maar liefst  125 euro per MB!!!
Welkom op het forum Davojan en fritsp,



Ons systeem zal deze kosten automatisch verrekenen. Mocht het al zijn berekend op een factuur die reeds is toegestuurd, zal de 1 euro op je volgende factuur worden verrekend. Ik zie dat jullie beide binnen de bundel zijn gebleven, dus de internet kosten zijn onterecht. Ons systeem zal dit automatisch corrigeren. Excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex
He, op 3 januari was het weer bingo! weer eenmalig 1 euro voor data..

december kan ik nu niet meer inzien, ik weet niet of er in december ook 1 of meer keren 1 euro in rekening is gebracht...
Ik heb exact het zelfde probleem. erg jammer dat ik regelmatig SIMYO moet contoleren op fouten.

GR Gilbert
He, op 3 januari was het weer bingo! weer eenmalig 1 euro voor data..

december kan ik nu niet meer inzien, ik weet niet of er in december ook 1 of meer keren 1 euro in rekening is gebracht...






Ik heb exact het zelfde probleem. erg jammer dat ik regelmatig SIMYO moet contoleren op fouten.

GR Gilbert




Hoi Fritsp & de Rover,



De 1 euro die onterecht buiten de bundel is berekend zullen worden gecrediteerd voor jullie.

Reageer