Skip to main content
Heb nu een hoog verbruik in 2 dagen vanwege niet automatisch opwaarderen internetbundel.



In 2 dagen zo,n 7 euro.



Kan internetbundel ook niet handmatig activeren.



Zou graag die 7 euro teruggestort krijgen en de mogelijkheid mijn internet bundel weer aan te zetten.



Heb nu helemaal geen internet aanstaan, vind dit hoogst irritant, kreeg wel een sms hoog verbruik, had liever een sms gezien waarin duidelijk was dat ik mijn internet bundel niet heb kunnen activeren.



Hoop dat jullie met een passende oplossing komen.
Hoi Trooper,



Welkom op het forum:)

Heel vervelend wel, dat je met deze situatie te maken had. We hebben last gehad van een storing waarbij de prepaid internetbundels niet automatisch werden verlengd. En het niet mogelijk was om dan handmatig die prepaid internetbundel aan te zetten. Er is hard aan gewerkt om dit op te lossen en sinds gisterenmiddag 17.30 is het gelukkig weer mogelijk om een internetbundel aan te zetten. ik zie dat jij dat al hebt gedaan 🙂 Ook het automatisch verlengen kun je weer inschakelen.

De kosten die je door internet buiten je bundel hebt gemaakt, heb ik voor je vergoed. Dat is weer toegevoegd aan je beltegoed.

Excuses voor het ongemak wat je hebt ondervonden.



Groetjes, Charlene
Ik heb ook vier euro buiten mijn bundel verbruikt omdat die niet automatisch verlengd is. Wat ik vooral slecht vindt is dat ik daar na de storing niet op gewezen ben. Toevallig kijk ik nu zelf, maar anders waren de kosten nog verder opgelopen.

Arthur
Ik heb ook vier euro buiten mijn bundel verbruikt omdat die niet automatisch verlengd is. Wat ik vooral slecht vindt is dat ik daar na de storing niet op gewezen ben. Toevallig kijk ik nu zelf, maar anders waren de kosten nog verder opgelopen.

Arthur




Hoi Sjors75,



Welkom op het forum :)



Het is een langere tijd onduidelijk geweest wat het probleem precies veroorzaakte. We kunnen onze klanten dan niet inlichten. Wel wil ik je graag excuses aanbieden voor het ongemak.



Je hebt van 06-05-2014 tot 08-05-2014 voor €4,22 buiten je bundel aan data verbruikt. Dit bedrag heb ik weer toegevoegd aan je beltegoed 🙂



Heel goed dat je je verbruik in de gaten houdt. Op Mijn Simyo en met onze app (die nu ook voor prepaid beschikbaar is) kun je precies zien hoeveel beltegoed je nog hebt 🙂



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Hoi Sjors75,



Welkom op het forum :)



Het is een langere tijd onduidelijk geweest wat het probleem precies veroorzaakte. We kunnen onze klanten dan niet inlichten. Wel wil ik je graag excuses aanbieden voor het ongemak.



Je hebt van 06-05-2014 tot 08-05-2014 voor €4,22 buiten je bundel aan data verbruikt. Dit bedrag heb ik weer toegevoegd aan je beltegoed :)



Heel goed dat je je verbruik in de gaten houdt. Op Mijn Simyo en met onze app (die nu ook voor prepaid beschikbaar is) kun je precies zien hoeveel beltegoed je nog hebt :)



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?





Ja, bedankt voor de snelle reactie en dat er soepel wordt omgegaan met terugbetalen van de verbruikskosten na een storing. Ik ga de app downloaden.
Dank je voor het compliment!



En; don't be a stranger op het forum 😮

Reageer