.

Beantwoord

Verbruikskosten Internet

  • 20 October 2012
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Hallo Simyo,

Ik heb een sim-only abbonement bij jullie afgesloten en heb dat nu ongeveer een half jaar. Tot nu toe heb ik nog nooit een verkeerde factuur gehad, of dat er iets anders mis was. Maar toen ik vandaag op mijn verbruikskosten keek (oktober) stond er iets vreemds.

Bij mijn verbruikskosten staat dat ze 1 euro zijn. Deze kosten zouden gemaakt zijn met het mobiel internetten op: 03-10-2012, toen zou ik, 6646.0 kB hebben gebruikt. Dit zou echter nog gewoon onder mijn bundel moeten vallen, want ik heb nu zelfs nog 305MB over van de 500MB.

Mijn vraag is dan ook; Waarom staat er dat ik 1 euro verbruikskosten heb, terwijl dit gewoon in mijn bundel moet vallen?
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 13:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +2
Beste BasW,

Wij hebben het even nakeken. Dit verbruik zou inderdaad gewoon binnen je bundel moeten vallen. Wij hebben het bedrag van € 1 vergoed. Dit vindt je op de factuur terug onder het kopje 'korting en verrekeningen'

Groetjes,

Arie
Badge
okee heel erg bedankt :)

Bas
Bij mij net zo. Op 21 oktober een verbruik op internet van 1 euro. Ook mijn tegoed is niet op. Waar komt dit vandaan?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Silvia,

Dit is een foutje in jouw verbruik. Onze IT afdeling heeft deze geconstateerd en dit zal op korte termijn gecorrigeerd worden. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer