Skip to main content
Als ik op Mijn Simyo het internetverbruik check zie ik daar achter de datum tijden staan die ik echt niet thuis kan brengen.

Ze kloppen helemaal niet. Hoe kan dit?
Vermoedelijk door de vertraging waarmee Simyo de verbruiksgegevens registreert. De verbruiksgegevens worden maar een paar keer per dag door het netwerk doorgegeven, dus de vertraging kan oplopen tot enkele uren.
Als ik op Mijn Simyo het internetverbruik check zie ik daar achter de datum tijden staan die ik echt niet thuis kan brengen.

Ze kloppen helemaal niet. Hoe kan dit?




Hoi Zuiderling, welkom op het forum van Simyo! :)



Het klopt niet helemaal wat Scotsman aangeeft, we krijgen verbruiksgegevens inderdaad met een vertraging binnen, maar de data en tijdstippen die je ziet, zijn wel de daadwerkelijke momenten geweest waarop het verbruik heeft plaatsgevonden.



Wat belangrijk is om te weten, is dat een telefoon ook data kan verbruiken, wanneer je er niet mee bezig bent. Veel apps en achtergrondprocessen zijn ook in de weer op de achtergrond, misschien is dat de verklaring van de momenten die je niet kan thuisbrengen?



Ik wil je aanraden om een datacounter app te installeren op je telefoon, zodat je ook op je telefoon kan bijhouden welke apps en/of achtergrondprocessen voor welk dataverbruik zorgen en ook wanneer dit via mobiel internet en wanneer via Wifi plaatsvindt.



Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag! 🙂

Reageer