Skip to main content
Beste,



Ik heb prepaid en wil graag elke dag kunnen zien hoeveel ik heb verbruikt voor bellen, sms of internet.  Waarom duurt het zo lang voordat het verbruik is

bijgewerkt en actueel is? Het is vandaag 3 mei echter het verbruik van internet is slechts bijgewerkt  tot en met 21 april? 



dank voor reactie.
Dit is inderdaad ridicuul lang geleden. Ik ga er vanuit dat een medewerker er maandag naar gaat kijken.

p.s. ik zou zelf ook een app installeren die het verbuik in de gaten houdt.

Welke type OS heb je?
Beste,



Ik heb prepaid en wil graag elke dag kunnen zien hoeveel ik heb verbruikt voor bellen, sms of internet.  Waarom duurt het zo lang voordat het verbruik is

bijgewerkt en actueel is? Het is vandaag 3 mei echter het verbruik van internet is slechts bijgewerkt  tot en met 21 april? 



dank voor reactie.




Hoi Ballerina,



Welkom op het forum!

Ik heb je verbruik bekeken en ik zie dat je sinds kort klant bij Simyo. Ik zie dat je 1 keer gebruik hebt gemaakt van het internet.

Je hebt 1 gesprek hebt gevoerd en je hebt 6 sms'je verstuurd. Het verbruik is allemaal bijgewerkt in het systeem. Ik raad je aan om te kiezen voor een dagbundel of maandbundel wanneer je gebruik wilt maken van het internet dit is namelijk goedkoper.



@ Martijn®️ bedankt voor het meedenken.

Reageer