Skip to main content
ik heb al een aantal dagen last er van dat zodra ik uit mn wifi  zone ben dat ik dan niet meer bereikbaar ben en mn internet ook niets meer doet.

heb al mn telefoon uit en aan gezet maar het helpt niet.



al bijna een jaar bij jullie en pas sinds een week of iets heb ik er last van hoe kan dit ?
Dus als ik het goed begrijp, bellen en gebeld worden werkt goed zolang je binnen WiFi bereik bent, maar ga je op pad dan houdt dat op en ben je helemaal onbereikbaar???? Dat is wel heel vreemd. Meestal zie je het omgekeerde, d.w.z. problemen met bellen binnenshuis maar die verdwijnen als je naar buiten gaat.
ik heb al een aantal dagen last er van dat zodra ik uit mn wifi  zone ben dat ik dan niet meer bereikbaar ben en mn internet ook niets meer doet.

heb al mn telefoon uit en aan gezet maar het helpt niet.



al bijna een jaar bij jullie en pas sinds een week of iets heb ik er last van hoe kan dit ?




Hoi chantalluciano,



Zie je een bepaalde melding in je scherm? En heb je de simkaart al in een nader toestel kunnen proberen? Ik wil je vragen om je toestel even uit te schakelen en dan na een minuutje of 5 weer aan te zetten. Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.

Ik hoor graag van je of dat geholpen heeft, en anders wat je simkaart in een ander toestel doet. Daarnaast mag je me dan ook je volledige postcode geven.



Ik hoor van je :)



Groetjes, Charlene
goedendag



ik heb het geprobeerd  simkaart eruit en er weer in een andere telefoon geprobeerd  verbinding uit en aan geen van deze dingen werkt.



ik heb na ziten denken om bij een andere provider te gaan. want ik moet bereikbaar blijven vind dit wel erg jammer want vond simyo een echte aanrader.
goedendag



ik heb het geprobeerd  simkaart eruit en er weer in een andere telefoon geprobeerd  verbinding uit en aan geen van deze dingen werkt.



ik heb na ziten denken om bij een andere provider te gaan. want ik moet bereikbaar blijven vind dit wel erg jammer want vond simyo een echte aanrader.




Hoi chantalluciano,



Dus in een ander toestel doet de simkaart het ook niet? Heb je dan voor mij die postcode? Dan kan ik nagaan of er daar iets aan de hand is.



Groetjes, Charlene
jammer genoeg niet ben nu eigenlijk verplicht om thuis te blijven omdat ik telefoontjes kan krijgen



mn postcode is 3122nj
ben er achter wat het probleem is julllie hebben mij heel leuk afgesloten terwijl ik netjes optijd mijn rekeningen betaal en ik mijn rekening van november ook heb betaald alleen daat nog nooit een factuur van heb gezien erg triest dat ik geen bericht heb gekregen maar het is voor mij duidelijk zodra ik weer ben aangesloten ben ik weg bij jullie
jammer genoeg niet ben nu eigenlijk verplicht om thuis te blijven omdat ik telefoontjes kan krijgen



mn postcode is 3122nj


ben er achter wat het probleem is julllie hebben mij heel leuk afgesloten terwijl ik netjes optijd mijn rekeningen betaal en ik mijn rekening van november ook heb betaald alleen daat nog nooit een factuur van heb gezien erg triest dat ik geen bericht heb gekregen maar het is voor mij duidelijk zodra ik weer ben aangesloten ben ik weg bij jullie



Hoi Chantalluciano,



We hebben je niet afgesloten, hoor. 🙂 Je hebt inderdaad gewoon betaald, en dat doen we echt niet zomaar.

Ik ben wel bezig geweest met je aansluiting om het goed te krijgen voor je, en daardoor is er iets op het netwerk blijven hangen. Dat heeft mijn collega, die je telefonisch sprak weer rechtgezet voor je. Is je verbinding nu beter dan voorheen, of zit je nog met hetzelfde? Ik heb de postcode gechecked, daar zijn geen werkzaamheden. Maar laat het me weten als het nog steeds hetzelfde is, dan ga ik verder zoeken.



Groetjes, Charlene
Goedeavond Charlene,



de problemen zijn opgelost en het werkt weer prima. Bedankt voor alles wat je gedaan hebt. Er is alleen 1 ding en dat is dat bij mijn Simyo staat dat de rekening van november niet is betaald maar zoals je gezien hebt is hij wel degelijk betaald.



Groetjes Chantalluciano
Hoi chantalluciano,



Wat fijn dat alles opgelost is en weer werkt :D



Het kan kloppen dat je ziet dat de factuur van november nog niets is betaald. Deze staat pas net online en schrijven we na de feestdagen af.

Reageer