.

Beantwoord

Veel meer mb verbruik

  • 5 September 2013
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

Ik ben per augustus overgestapt op simyo. Eerst had ik een abbonement bij HI en bleef elke maand onder de 500 mb internetverbruik. ik doe nu niet andere dingen dan eerst met mijn telefoon en ben nu na 4 dagen al 200 mb kwijt. hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Ernst 6 September 2013, 13:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Mijn ervaring ook!
En dat van anderen. Kijk maar eens verder op dit forum. Het wordt echt tijd dat Simyo hier serieus naar kijkt ipv standaard antwoorden geven!!
Reputatie 5
Badge +11
Ik ben per augustus overgestapt op simyo. Eerst had ik een abbonement bij HI en bleef elke maand onder de 500 mb internetverbruik. ik doe nu niet andere dingen dan eerst met mijn telefoon en ben nu na 4 dagen al 200 mb kwijt. hoe kan dit?

Hoi Hilde-, welkom op het Simyo forum :)

Ik zie dat je inderdaad al redelijk snel op die 200 Mb zit. Er zit een piek in je dataverbruik op 2 september; 175 Mb
Vanwege de privacy wetgeving mogen we van de ACM (voorheen OPTA) niet zien waaraan je je data verbruikt. Dit valt te vergelijken met het briefgeheim. Het enige dat we kunnen zien is dat er met je simkaart dataverbruik is geregistreerd vanaf het mobiele netwerk.

Je zou een applicatie als Onavo op je telefoon kunnen installeren. Die registreert verbruik per app en ook wat je besturingssysteem aan updates gebruikt bijvoorbeeld. Dan weet je voor in de toekomst in ieder geval wél waar je Mb's aan op gaan.
Reputatie 5
Badge +11
Mijn ervaring ook!
En dat van anderen. Kijk maar eens verder op dit forum. Het wordt echt tijd dat Simyo hier serieus naar kijkt ipv standaard antwoorden geven!!


Hoi HannyB,

In dit topic worden over dit onderwerp allerhande tips&tricks gegeven om je dataverbruik te controleren.

Reageer