Skip to main content
Jullie hebben aan mijn 4G omzetting in 5 minuten 40 euro verdiend. En ik dus 40 euro armer zonder dat ik het in de gaten had. Gelukkig sturen jullie een sms dat mijn bundel op is.... Maar het duurde dus 5 minuten voordat ik mijn data heb uitgezet...

Ik zou het prettig vinden als jullie mij de mogelijkheid geven om een maximumbedrag aan te geven waarboven ik niet uit kan komen met mijn databundel. Gaan jullie iets dergelijks nog aanbieden aan je klanten?
Hoi Vondel,



Leuk om je weer hier te zien op ons forum:)



Als ik jouw gegevens en aansluiting bekijk betreft dit verhaal het verbruik in januari. Ik zie dat er inderdaad veel data verbruikt is in een korte periode. Met een 4G bundel kan dit heel snel gaan. Weet jij wat er in jouw toestel voor dit verbruik heeft gezorgd?



Jij hebt internet via jouw toestel uitgeschakeld denk ik, ik zie niets terug in je aansluiting namelijk. Om er zeker van te zijn dat er geen data meer verbruikt wordt is het verstandig om tijdelijk de internetoptie op jouw simkaart te blokkeren. Dat kun jij doen via Mijn Simyo.



Vooralsnog ziet het er niet uit dat er de mogelijkheid komt om een plafond in te stellen. Simpelweg omdat wij vinden dat dit niet bij Simyo past;) 'Baas in eigen bundel!' Heb jij dit topic al eens doorgenomen om meer grip te krijgen op jouw verbruik?



Ik zie dat de maanden februari en maart(tot nu toe) al rustiger zijn verlopen:D Heb jij al iets aangepast aan je verbruik?

Reageer