Skip to main content
dit is nu de 2de x dat ik dit mee maak ik koop een bundel laat daar 10 euro van overschrijven voor internet nu is mijn btg op en mijn internet bundel doet het ook niet meer, terwijl ik juist internet neem voor als mijn btg op is ik alsnog via app of mail contact met het thuisfront kan hebben, sorry maar ik vind dit een vorm van stelen de eerste x dat me dit overkwam had ik nog 180 mb over en het was allemaal weg omdat ik niet op tijd kon opwaarderen, nu zit ik met hetzelfde probleem, maar mijn internet bundel is wel volledig betaald, kunnen jullie mij hier een verklaring voor geven, want ben hier behoorlijk boos om!
dit is nu de 2de x dat ik dit mee maak ik koop een bundel laat daar 10 euro van overschrijven voor internet nu is mijn btg op en mijn internet bundel doet het ook niet meer, terwijl ik juist internet neem voor als mijn btg op is ik alsnog via app of mail contact met het thuisfront kan hebben, sorry maar ik vind dit een vorm van stelen de eerste x dat me dit overkwam had ik nog 180 mb over en het was allemaal weg omdat ik niet op tijd kon opwaarderen, nu zit ik met hetzelfde probleem, maar mijn internet bundel is wel volledig betaald, kunnen jullie mij hier een verklaring voor geven, want ben hier behoorlijk boos om!



Hoi ilona38,



Bij Simyo bieden we geen internet aan zonder dat je kunt bellen. Wanneer je beltegoed op is, wordt je gehele aansluiting geblokkeerd voor uitgaande verbindingen. Het is dan dus ook niet meer mogelijk om gebruik te maken van internet.

Het spijt me dat je dit anders hebt begrepen. Je kunt dus niet in plaats van beltegoed een internetbundel nemen. Je internetbundel werkt pas, als je beltegoed hebt. Wanneer je weer opwaardeert, kun je dus weer gebruik maken van je bundel.

Ik hoop dat het nu duidelijker is.



Groetjes,

Charlene
Dus pure oplichting?



dus met andere woorden als ik 10 cent btg op mijn telefoon laat staan kan ik internetten zoveel ik wel wordt tijd dat daar aan gesleuteld word dan, want volgens mij zijn jullie de enigste met dit vreemde gedoe, misschien handig om de faq aan te passen en mensen er duidelijk op te gaan wijzen!
Dus pure oplichting?



dus met andere woorden als ik 10 cent btg op mijn telefoon laat staan kan ik internetten zoveel ik wel wordt tijd dat daar aan gesleuteld word dan, want volgens mij zijn jullie de enigste met dit vreemde gedoe, misschien handig om de faq aan te passen en mensen er duidelijk op te gaan wijzen!




Hoi Ilona38,



Wanneer je nog €0,10 aan beltegoed hebt en je hebt een maand dan kan je gebruikt maken van het internet. Ga je op dat moment bellen of stuur je een sms dan kom je onder de €0,- en dan is je aansluiting geblokkeerd éénzijdig tot dat er een opwaardering plaats vindt. De prepaid aansluiting van Simyo zijn niet gemaakt dat je zonder bellen gebruik kan maken van het internet zoals Moderator Charlene heeft aangegeven. Nogmaals mocht je het anders hebben begrepen dan spijt dat ons dat is niet de bedoeling geweest.

Reageer