Skip to main content
Ik ben van blackberry overgegaan naar iPhone en ik had dus een speciaal internetabbonement voor blackberry. Nu ben ik overgegaan op een bundel voor iphone die ingaat op 1 februari, kan ik dan nu gewoon tot 1 februari door internetten via mijn 'blackberry' abbonement op mijn iPhone? Ookal is het geen iPhone internet? Of wordt dat dan buiten mijn bundel en heel veel geld betalen? 
Hoi Wiep,



Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat je de BlackBerry bundel hebt gewijzigd in een gewone internetbundel per 1 februari 2013.

Je dient er wel voor te zorgen dat je toestel is ingesteld met de juiste instellingen voor het internet.
Hoi Wiep,



Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat je de BlackBerry bundel hebt gewijzigd in een gewone internetbundel per 1 februari 2013.

Je dient er wel voor te zorgen dat je toestel is ingesteld met de juiste instellingen voor het internet.





Hoi Natascha, 

Kan ik dan nu gewoon nog via mijn mobiele netwerk wat aan staat op mijn iphone internetten tot het eind van de maand tot mijn nieuwe ingaat?
Hoi Wiep,



Je kan gebruik maken van de internetbundel in je iPhone. Je dient er alleen wel voor te zorgen dat je toestel is ingesteld met de juiste instellingen voor het internet.

Reageer