Skip to main content
Hallo,



Ik heb sinds enkele weken dat ik bijna alleen nog maar een GPRS signaal heb en maar heel af en toe 3G / HSDPA.



Ik heb de firmware al opnieuw geinstalleerd, telefoon teruggezet naar fabriekinstellingen en andere basebands geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen. Voorheen had ik altijd zga overal 3G bereik.



Wat zou ik kunnen proberen om dit op te lossen?



Bij voorbaat dank voor uw reactie.



onnaj
Heb je de mogelijkheid om je simkaart even in een ander toestel te proberen? Dit om uit te sluiten dat er iets met je toestel is.



Ook kan de klantenservice je simkaart een reset geven, als het probleem blijft.
Hallo,



Ik heb sinds enkele weken dat ik bijna alleen nog maar een GPRS signaal heb en maar heel af en toe 3G / HSDPA.



Ik heb de firmware al opnieuw geinstalleerd, telefoon teruggezet naar fabriekinstellingen en andere basebands geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen. Voorheen had ik altijd zga overal 3G bereik.



Wat zou ik kunnen proberen om dit op te lossen?



Bij voorbaat dank voor uw reactie.



onnaj




Hoi Onnaj,



Welkom op het forum!

Vervelend om te lezen dat je geen 3G meer ontvangt op je toestel. Ervaar je dit probleem op 1 locatie of op meerdere locaties?

Wanneer je dit probleem op 1 locatie ervaart dan verneem ik graag de volledige postcode zodat ik een postcode check voor je kan doen. Mocht je het probleem op meerdere locaties ervaren dan raaf ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.



@ De Leon bedankt voor het meedenken.
Hallo,



Ik heb sinds enkele weken dat ik bijna alleen nog maar een GPRS signaal heb en maar heel af en toe 3G / HSDPA.



Ik heb de firmware al opnieuw geinstalleerd, telefoon teruggezet naar fabriekinstellingen en andere basebands geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen. Voorheen had ik altijd zga overal 3G bereik.



Wat zou ik kunnen proberen om dit op te lossen?



Bij voorbaat dank voor uw reactie.



onnaj




Hoi Onnaj,



Welkom op het forum!

Vervelend om te lezen dat je geen 3G meer ontvangt op je toestel. Ervaar je dit probleem op 1 locatie of op meerdere locaties?

Wanneer je dit probleem op 1 locatie ervaart dan verneem ik graag de volledige postcode zodat ik een postcode check voor je kan doen. Mocht je het probleem op meerdere locaties ervaren dan raaf ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.



@ De Leon bedankt voor het meedenken.





Excuses voor de late reactie, maar ik heb eerst nog geprobeerd om nieuwe ROM's te installeren echter zonder goed gevolg.



Zou u mijn Simkaart kunnen resetten?



Ik heb het probleem namelijk op alle locaties. Normaalgesproken heb ik vrijwel overal perfect bereik met Simyo en bijna overal 3G.



Bij voorbaat dank.
Excuses voor de late reactie, maar ik heb eerst nog geprobeerd om nieuwe ROM's te installeren echter zonder goed gevolg.



Zou u mijn Simkaart kunnen resetten?



Ik heb het probleem namelijk op alle locaties. Normaalgesproken heb ik vrijwel overal perfect bereik met Simyo en bijna overal 3G.



Bij voorbaat dank.




Hoi Onnaj,



Dat wil ik best voor je doen. Ik raad je toch ook wel aan om je sim nog even in een ander toestel te proberen. Ook omdat je het op alle locaties hebt.

Ik heb ook je internetoptie opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Dus als jij je toestel opnieuw kunt opstarten, kunnen we zien of dat iets heeft opgeleverd.



Laat je het weer weten?



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



In een ander toestel heb ik wel gewoon 3G. 



Ik dacht dat het wellicht kwam door mijn custom ROM, maar als ik een oudere ROM installeer heb ik hetzelfde probleem. Helaas zal dan zeer waarschijnlijk mijn telefoon stuk zijn.



Ik heb overigens mijn toestel aan en uit gezet maar dit heeft ook niet tot een oplossing geleid helaas 😞.



In ieder geval bedankt tot dusver.



Mvg
Hallo Charlene,



In een ander toestel heb ik wel gewoon 3G. 



Ik dacht dat het wellicht kwam door mijn custom ROM, maar als ik een oudere ROM installeer heb ik hetzelfde probleem. Helaas zal dan zeer waarschijnlijk mijn telefoon stuk zijn.



Ik heb overigens mijn toestel aan en uit gezet maar dit heeft ook niet tot een oplossing geleid helaas 😞.



In ieder geval bedankt tot dusver.



Mvg




Hoi onnaj,



Vervelend dat het niet heeft geholpen. Wanneer je in een ander toestel met onze simkaart wel 3G hebt, ben ik inderdaad ook bang dat het aan je toestel ligt en dat we je daar verder niet mee kunnen helpen 😞. Nouja, mocht je overwegen een nieuw toestel te gaan kopen, dan raad ik je aan ook een kijkje te nemen in onze Toestelshop, daar krijg je 10% korting op toestellen als Simyo klant 🙂.

Reageer