Skip to main content
Beste Simyo,



Een tijdje terug meldden jullie dat er in Westervoort een defecte telefoonmast staat, waardoor (onder andere) ik in Westervoort problemen heb met bellen, sms en internet. KPN weet blijkbaar van dit probleem en zou de mast repareren als er iemand beschikbaar was om dat te doen.

Inmiddels is het april en de mast lijkt nog steeds niet gemaakt. Ik ben elk weekend een tijd zo goed als onbereikbaar als ik bij mijn ouders in Westervoort ben. Vorige week nog probeerde mijn vriendin mij te bellen om wat af te spreken, maar ze kreeg mij gewoon niet te pakken. Uiteindelijk belde ze mijn moeder op haar mobiel (die op het Vodafone-netwerk zit) om mij te pakken te krijgen. Ook via WhatsApp, wat ik op mijn telefoon het meeste gebruik om te communiceren, ben ik in het weekend niet of nauwelijks bereikbaar via het mobiele netwerk (via wifi natuurlijk wel, maar dat heb ik niet continu aanstaan en onderweg heeft dat ook weinig nut). 

Dit probleem speelt nu al zeker 12 weken (!!) en ik begin het nu behoorlijk vervelend te vinden om elk weekend deels onbereikbaar te zijn. Bovendien vind ik 12 weken wel erg lang duren om een mast te repareren. Ik snap dat een mast niet 'a la minute' gerepareerd kan worden, maar 12 weken lijkt mij toch wel een beetje te veel van het goede.

Kunnen jullie (op z'n minst) nog eens bij KPN informeren hoe de reparatie ervoor staat en ze duidelijk maken dat dit nu toch echt wel een vervelend probleem is? Of hebben jullie nog een andere suggestie?
Hi janger12,



Het is goed te begrijpen dat dit aardig vervelend begint te worden :mad:

Ik heb zojuist contact gehad met een netwerkspecialist hierover en deze geeft het volgende aan:

Er waren van 17 tot en met 21 maart werkzaamheden ingepland in postcodegebied 6931, maar die einddatum is al een paar keer opgeschoven. Inmiddels is er geen einddatum ingepland. Het is dus echt een langlopend issue.



Ik kan proberen meer info op te vragen, maar dan heb ik de volledige postcode van je nodig. Als je me die in een privébericht kan sturen, doe ik mijn best voor je.

Reageer