Skip to main content
ik heb een lastige vraag...



vandaag heb ik de update op mijn galaxy s advance gekregen 

instalatie en alles ging vlekkeloos maar nu heb ik een probleempje

wanneer ik na buite en/of mijn wifi uitzet krijg ik de melding plaats simkaart en begint alles te flikkeren

"dataverbindingstand" word groen omda ik em aanzet en dan staat er geen netwerk en valt die weer uit 

dan komt er netwerk staat er weer netjes simyo en dan gaat die weer aan en valt die weer uit en zo maar verder



iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, of wat het probleem is 



Gr. Tom
Ik heb enige ervaring met samsung smartphones en een factory reset helpt in veel gevallen. Is de update trouwens op een normale legale manier gedaan?

Als je niet weet hoe de factory reset werkt laat het me weten dan help ik je.
bij een factory reset ben ik wel weer al mijn gegevens en contactgegevens kwijt... dit is mij laatst perongelijk gebeurd en was een heel gekloot alles weer erop te krijgen. is er echt geen andere manier?
ik heb een lastige vraag...



vandaag heb ik de update op mijn galaxy s advance gekregen 

instalatie en alles ging vlekkeloos maar nu heb ik een probleempje

wanneer ik na buite en/of mijn wifi uitzet krijg ik de melding plaats simkaart en begint alles te flikkeren

"dataverbindingstand" word groen omda ik em aanzet en dan staat er geen netwerk en valt die weer uit 

dan komt er netwerk staat er weer netjes simyo en dan gaat die weer aan en valt die weer uit en zo maar verder



iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, of wat het probleem is 



Gr. Tom




Hoi Tom97,



Dit lijkt me inderdaad een toestelprobleem. Zeker omdat dit na de update begonnen is. Nog eens opnieuw synchroniseren lost niks op?

Om er zeker van te zijn dat het aan je toestel ligt, kun je de simkaart even in een andere telefoon plaatsen en kijken wat deze daar doet.

Verder raad ik je aan om te informeren bij je toestelleverancier, want dit hoort zo'n mooi toestel toch niet te doen.



Wellicht helpen de tips van Martijn®️ ook :)



Laat je het hier nog even weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer