Skip to main content
In verband met de blikseminslag op de camping. Zpu ik graag mijn internet tegoed ophogen.

Bestaat hier de mogelijkheid toe?
Helaas is dit (nog) niet mogelijk..
Hoi Siebsid,



Welkom op het forum.



Erg vervelend dat je zonde Wifi zit. Helaas is het niet mogelijk om een internetbundel tussentijds bij te kopen. Het is wel iets wat we aan het bestuderen zijn of het mogelijk is. Ik kan me voorstellen dat het jou nu ideaal zou zijn.

Hopelijk kunnen we daar over berichten.



@Raytje, bedankt voor je reactie.
Reactie na terugkomst vakantie.

Vandaag 1 gig aan MB's gekocht, dit kon plotseling wel dus.

Nu wel het volgende mening verschil aan het opbouwen.

Ik koop 2x 500 mb. Voor het einde van de maand, dus op lopende periode.

Edoch krijg ik wel de rekening gepresenteerd van de teveel gebruikte mb's a 0,15 ct per Mb.



Beetje zuur ben ik daar nu wel over.

Ik vraag of de mogelijkheid bestaat. Er wordt aangegeven van niet.



Hieronder de reactie van de service:





Naomi (Simyo Nederland)



18 jul. 12:47



Beste heer / mevrouw Osinga,



Wij vinden het jammer dat er een storing was op uw camping.



In de gegevens zien wij staan dat uw internetbundel op 12 juli op was. U heeft op het moment dat u 80 % en 100 % had verbruikt een sms gekregen. Vanaf 12 juli tot en met 17 juli heeft u € 115,22 buiten uw bundel geïnternet. Het was vanaf 12 juli al mogelijk om via uw Mijn Simyo pagina extra MB's bij te kopen.



Vandaag heeft u pas MB's bijgekocht. Dit betekent dat al het verbruik dat u vanaf vandaag doet van de extra gekochte MB's afgaan. Wij raden u aan om via de Mijn Simyo app uw MB's goed bij te houden, zo weet u hoeveel u nog over heeft voor deze maand.



Meer weten?

Kijk ook eens op simyo.nl/service of download de Simyo App vanuit de App Store, Google Play of Windows Store.

U kunt ook ons Simyo Forum bezoeken. Hier vindt u snel het antwoord op veel vragen.



Met vriendelijke groet,

Naomi





Iemand een ideetje hoe we dit in goede banen kunnen leiden..



Hoor het graag.
Hoi Siebsid,



Goed dat je hier je vraag stelt.



Op 7 juli was het bijkopen van MB's nog niet mogelijk. Met de lancering van de nieuwe Mijn Simyo is dit mogelijk gemaakt. Het was wel zo netjes geweest als we je hiervan op de hoogte hadden gebracht via het forum.



Je hebt op 18 juli MB's bijgekocht. Ik zal het verbruik dat je tussen 12 en 17 juli hebt gehad verrekenen met een extra internetbundel. Op deze manier wordt het extra verbruik dat je hebt had alsnog gedekt.
Ali,

Heel erg bedankt voor je inspanning. Je hebt de vakantie nu echt een gouden randje gegeven.

Moest in verband met een vakantie ongelukje vandaag naar de kaakchirurg.

Dit zorgt wel weer voor een glimlach op m'n gezicht.



Nogmaals bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Siebren Osinga
Hoi Siebsid,



Wat goed om te horen dat dit, ondanks je bezoekje aan de kaakchirurg, een smile op je gezicht tovert. Ik zal het doorgeven aan Ali 😉. Mocht er nog iets zijn, laat het ons dan weten.



Groetjes, Tiury

Reageer