Skip to main content

Het valt me de laatste dagen op dat mijn 4G internet hier op het werk (Vianen) traag is, rond de 30 mbps download en 0.14 mbps upload (Werktelefoon via vodafone komt tot 80mbps download en 2mps upload). In mijn woonplaats sliedrecht is het iets sneller 40/mbps/8mbps, maar niet meer de snelheden tot voor kort van rond de 150/200mbps. Wat kan er aan de hand zijn? Beide toestellen zijn iphone SE 2020.

Signaal is vijf streepjes, handmatig instellen via jullie helpdesk artikel en herstart heb ik al gedaan, geeft geen verbetering. Heb de esim geactiveerd en dat geeft ook geen verbetering.

 

Op het KPN forum lees is dat er al weken problemen zijn met de iphone 11, 12 en SE 2020, is dit hiervan een gevolg?

 

Hoi @hkwakernaak,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels al geholpen bent via een van onze andere kanalen. Hopelijk is alles nu duidelijk en eventueel opgelost. 

Mochten er toch nog vragen zijn neem dan gerust contact op.

Groetjes,
Ashley


Hallo Ashley,

Het is wachten op oplossing van KPN, er loopt een topic op tweakers.

zodra het is opgelost verwacht ik wel coulance van simyo.


Hoi @hkwakernaak,

Bedankt voor je reactie.

Uiteraard komt er vanuit ons een compensatie zodra het probleem is opgelost. Je zult dit dan ook van ons te horen krijgen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Klopt het dat jullie de getroffen mensen benaderen via mail met een eventuele oplossing / voorstel? Op het KPN forum is dat te lezen.


Hoi @hkwakernaak,

Bedankt voor je bericht. 

Het klopt dat er inmiddels een oplossing is gevonden. De gedupeerde klanten die op de lijst staan die wij hebben bijgehouden zullen binnen afzienbare tijd een bericht ontvangen met verdere informatie en instructies. Super bedankt voor al je begrip en geduld wat je hebt gehad!

Als je nog niet op de lijst staat, dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je alsnog op de lijst komt te staan.

Groetjes,
Roeqajja


Hoi ,

Ik ben op dit Forum terecht gekomen omdat ik ook problemen ondervind met de 4G verbinding op mijn iPhone SE2020 met een Simyo Esim.  @Roeqajja Kan je mij ook op de lijst plaatsen ?

 

Groeten,

Gabriel 


Hi @GabrielF,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding niet goed werkt!

Wij zijn inmiddels een paar maanden verder en zijn erachter gekomen dat desbetreffende issue waarbij wij klanten op onze interne lijst zetten, dus echt alleen gaat om iPhone 11 klanten. Ik kan je dus niet op de lijst zetten, maar help je uiteraard graag verder.

Zojuist heb ik een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer