Skip to main content
Hallo Simyo,



Sinds kort maak ik met mijn Samsung Galaxy Gio gebruik van jullie internetbundel. Alleen de snelheid lijkt niet helemaal goed te zijn.

Zodra ik thuis gebruik wil maken van mijn 3G netwerk, zie ik in mijn scherm alleen een G staan. Streamen lukt dan niet. Filmpjes op Youtube zijn niet af te spelen! Ze worden simpelweg niet geladen. Zodra ik onderweg ben en ik probeer het in de auto: prima! Dan verschijnt er 3G of zelfs een H in mijn schermpje.



Hoe kan ik dit thuis ook krijgen? Het lijkt mij niet de bedoeling dat ik thuis op geen enkele wijze via mijn 3G netwerk geen filmpjes van o.a. Youtube kan bekijken?



Graag zie ik een passende oplossing.



Alvast dank.



Gr Marieke89
Welkom op het forum marieke89,



Ervaar je de snelheid alleen thuis of ook buitenshuis? Het is mogelijk dat bepaalde constructies de snelheid verminderen. Hier kan Simyo niets aan doen. Maar als je de snelheid ook buiten ervaart kan ik via een postcodecheck nagaan of het aan de zendmast ligt.



Groetjes,



Alex
Hoi Alex,



Nee het is echt alleen binnenshuis. Onderweg heb ik er geen last van, dan verschijnt er netjes 3G of een H in m'n schermpje.

Heb je enig idee wat ik er zelf aan kan doen om thuis ook een goed bereik te krijgen?



Groet Marieke
Hoi Marieke,



Simyo kan dan helaas niets aan het bereik doen. Ik weet niet of je een vaste internet verbinding thuis hebt, maar als je deze hebt zou ik gewoon gebruik maken van je wifi netwerk.



Groetjes,



Alex

Reageer