.

Beantwoord

Traag internet op mijn mobiel

  • 18 April 2013
  • 5 reacties
  • 442 Bekeken

Badge
Ik heb sinds een maand of 2 erg traag internet op mijn iphone 5, ik kom eigenlijk nooit boven 150 kb/s en een webpagina laden duurt langer als 30 seconden. mijn postcode is: 1902. ik heb het in meedere plaatsen geprobeerd (Amsterdam, Alkmaar, Eindhoven en Emmen) maar telkens kom ik niet hoger als 150 kb/s. de instellingen van mijn mobiel staan goed ingesteld.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
icon

Beste antwoord door Alex 19 April 2013, 16:07

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi nexfox,

Ik zie dat je snelheid, na overstap van je prepaid aansluiting naar het abonnement, niet automatisch is verhoogd. Ik heb dit alsnog per direct voor je in orde laten maken. Als je je toestel uit/aan zet, zou je moeten merken dat de snelheid is verbeterd. Excuses voor het ongemak.

Kan je even laten weten of je nu sneller kunt internetten?

Groetjes,

Alex
Badge
Perfect, hij haalt de 2mb nu, harstikke bedankt voor uw snelle support!
Kan dat voor mij ook nagekeken worden. Op mijn iPhone is internet ook erg traag. Ben ook recent overgestapt op een abonnement.
Nog een aanvulling. Een speedtest geeft bij mijn iPhone 4s een snelheid van 0,14 Mbps. Dit is wel erg laag. Dit komt neer op 143 Kbps. Dit lijkt ook op de snelheid welke bij prepaid word aangeboden. Nu ik een abonnement heb zou de snelheid toch hoger moeten zijn ?
Badge +6
Nog een aanvulling. Een speedtest geeft bij mijn iPhone 4s een snelheid van 0,14 Mbps. Dit is wel erg laag. Dit komt neer op 143 Kbps. Dit lijkt ook op de snelheid welke bij prepaid word aangeboden. Nu ik een abonnement heb zou de snelheid toch hoger moeten zijn ?

Hoi MRuiter,

Ik heb de technische dienst gevraagd je aansluiting aan te passen. Dit is reeds al gebeurd.

Reageer