.

Beantwoord

Torenhoge internetrekening in 1 dag

  • 19 October 2012
  • 1 reactie
  • 352 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo,
Afgelopen zaterdag probeerde ik een telefoontje te plegen. Vervolgens kreeg ik een geautomatiseerde stem door m'n mobiel met het verhaal dat vanwege administratieve redenen mijn abonnement was stil gezet. Ik was het hele weekend weg, en had dus geen toegang tot een computer. Mijn email checken op mn mobiel kon uiteraard ook niet, omdat jullie mij hadden afgesloten - zonder waarschuwing, top.
Bellen ging niet, mailen ging niet, super geregeld jongens.
Maargoed, uiteindelijk had ik toegang tot mijn mail, met de hoop daar een mailtje van jullie aan te treffen. Maar nee, natuurlijk niet, helemaal niets. Vervolgens ga ik naar de simyo website, log in, en tref daar een factuur aan van €83 aan internet kosten. Wat is dit? Ik heb net een iphone, maar daar heb ik niet in één dag 83€ aan internet mee verbruikt. Ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. En bovendien heb ik al zo'n beetje de duurste variant van jullie internet bundels genomen, omdat ik nog wel eens een youtube filmpje wil kijken, maar dit slaat echt alles. En mocht er door een of andere mysterieuze wijze toch iets met mijn mobiel zijn gebeurd, waar ik niet van uit ga, dan verwacht ik TEN MINSTE een SMS en/of Email met daarin het bericht dat ik over mijn bundel heen zit. Dat doet namelijk elke provider, ohnee wacht, Simyo blijkbaar niet.

Laat mij maar lekker afgesloten zijn, geen probleem. Maar ik verwacht geen factuur van 83€ aan het einde van de maand.

Slechtste provider van het jaar - Simyo.
icon

Beste antwoord door Arie 22 October 2012, 17:24

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste Hyper,

Het netwerk registreert enkel waarvoor vanaf jouw simkaart opdracht toe is gegeven. Deze verbinding heeft echt plaatsgevonden.
Uit onze gegevens blijkt dat je op 12-10 bijna 1,4 GB aan data hebt verbruikt. Zoals je zelf aangeeft wil je wel eens een filmpje op youtube bekijken. Dit kan heel veer data kosten, vooral als het filmpjes zijn van hoge kwaliteit.

Wij hebben je een sms verstuurd dat je binnen enkele minuten geblokkeerd zal worden. Het lijkt erop dat dit sms'je vertraagd is afgeleverd waardoor je op het moment dat het sms'je binnen zou komen al geblokkeerd was. Hierdoor heb je het sms'je niet ontvangen, onze excuses hiervoor.

Om je aansluiting te deblokkeren dien je een vooruitbetaling te doen naar Buckaroo Online Payment Services, rekeningnummer 12.15.03.038, onder vermelding van je Simyo mobiele nummer. Stuur ons hierna even een printscreen van de overboeking zodat wij je kunnen heraansluiten.

Groetjes,

Arie

Reageer