.

Vraag

Torenhoge en absurde internet-rekening op mobiele telefoon!

  • 26 November 2012
  • 2 reacties
  • 405 Bekeken

Geachte heer / mevrouw,

Een aantal weken geleden heb ik mij aangemeld voor internet (zogenaamd goedkoop) voor 5 euro per maand. Met 1 druk op de knop, zonder dat jullie op de 1e pagina enige voorlichting geven over hoe extreem hard de kosten op kunnen lopen. I

k heb altijd internet op mijn mobiel gehad van T-Mobile, en dit nog nooit meegemaakt. Inmiddels heb ik een verschrikkelijk hoge rekening, met straks inclusief BTW van bijna 500 euro. Binnen een aantal weken. Absurd! Jullie sturen geen enkele melding, geen sms, geen mail, niets. En laten de rekening oplopen. Nu moet ik 1/3 van mijn salaris aan 1 telefoonrekening betalen.

Ik ga een klacht indienen bij Kassa, de Consumentenbond en andere stichtingen / organisaties die van nut zijn. Verder zal ik mijn volgers op Facebook en Twitter (bijna 6000 in totaal) goed op de hoogte brengen van jullie wanpraktijken en ze waarschuwen voor jullie oplichterspraktijken.

Een derde van je maandsalaris betalen voor internet op je mobiel, te triest voor woorden! 

2 reacties

Badge
Hey,

Meld je gegevens ook meteen even aan bij: [email]speciaalvoorsimyo@hotmail.com[/email].
We zijn momenteel al bezig om zoveel mogelijk klachten/klanten te verzamelen, zodat we sterker staan wat betreft dit probleem.

Dit moet gewoon opgelost en aangepakt worden en de klanten kunnen niet de dupe worden van dit Simyo probleem.
Hey,

Meld je gegevens ook meteen even aan bij: [email]speciaalvoorsimyo@hotmail.com[/email].
We zijn momenteel al bezig om zoveel mogelijk klachten/klanten te verzamelen, zodat we sterker staan wat betreft dit probleem.

Dit moet gewoon opgelost en aangepakt worden en de klanten kunnen niet de dupe worden van dit Simyo probleem.


Zal ik doen! Dank!

Reageer