Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb een abonnement waarin smsjes en bellen in zit verwerkt. Ik wil voor volgende week graag een week lang een internet bundel. Ik kan nu alleen een internet bundel voor een jaar afsluiten, terwijl je op prepaid wel zo'n bundel kan kopen. Is het mogelijk een tijdelijke internet bundel te kopen als je een abonnement hebt?



Groetjes,

Hannah
Hoi Hannah,



Van harte welkom op het Simyo Forum. Leuk dat jij je vraag hier stelt :)



Wat vervelend dat er wat verwarring is ontstaan over het aanzetten van een internetbundel. Maak je geen zorgen, je ziet hier niet voor een jaar aan vast. Je kunt je bundel maar een keer per maand wijzigen. Als jij deze maand dus een internetbundel aanzet, kun je deze in september weer uitzetten. Per 1 oktober wordt deze bundel dan ook daadwerkelijk beëindigd. Het is niet mogelijk om deze bundel maar voor een week aan te zetten. Gaat het lukken om de bundel te activeren via Mijn Simyo?



Als je de bundel nu zou activeren, gaat deze zo snel mogelijk in. Je kunt dan dus ook lekker snel gebruik maken van het internet. Gaat dit niet helemaal zoals het zou moeten? Dan kun je hier terecht. Daar staat een uitleg over het instellen van internet op jouw telefoon. Laat je weten of het gelukt is?



Groetjes,

Angela

Reageer