.

Beantwoord

teveel mb's gebruikt

  • 19 October 2012
  • 3 reacties
  • 292 Bekeken

ik krijg net een email binnen dat ik over mijn aantal mb's internet gebruik ben gegaan.
Nu kijk ik naar mijn verbruik en zie het volgende:


€

36.30






Omschrijving

Bedrag





Toon alles

€

36.30






35 x Gesprekken binnen Nederland

€

0.00






97 x Internet op je mobiel binnen Nederland

€

36.30


Maar pardon dit kan toch niet??????? Ik heb pas net een email van jullie binnen gekregen en dan heb ik blijkbaar al voor 36.30 euro aan kosten gemaakt??? Waarom wordt de waarschuwingsemail niet van te voren gestuurd??
Hier ga ik dus ook niet mee akkoord!
Daarnaast staat er bij dat ik mijn abonnement kan opwaarderen, dit wil ik dus direct doen om kosten te besparen en wat zie ik dan.... dat dat helemaal NIET kan pas per de volgende maand.
Met andere woorden doordat jullie niet flexibel genoeg zijn ga ik nog eens extra kosten maken??
Graag hoor ik van u een passende oplossing!

mvg hermsen2008
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 09:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Daarbij.. toen ik mijn abo afsloot was er niet meer mb's te bestellen dan wat ik had gedaan heb dus ook nooit een melding gekregen dat er meer mb's beschikbaar waren. Al met al slechte zaak
nog even ter aanvulling nu krijg ik om 9 uur een sms met dat ik over mijn internetbundel heen ben en vanaf nu er dus extra betaald moet worden maar er zijn dus al kosten in rekening gebracht???
Badge +2
Beste hermsen2008,

Je krijgt de melding op het moment dat het verbruik wordt geconstateerd. Echter is het zo dat verbruik bij Simyo met een kleine vertraging wordt verwerkt. Wij adviseren je hierom het verbruik via de persoonlijke pagina bij te houden. Hier staat altijd bij vermeld 'bijgewerkt tot...''. Op deze manier kun je het verbruik beter in de hand houden.

Groetjes,

Arie

Reageer