Skip to main content
moest sms sturen naar 7711 als ik geen berichten meer wilde ontvangen. Ook gedaan, maar nu twijfel ik of ik wel of niet naar een oplichter heb gesms"t.
Hoi Roon63, welkom op het Simyo forum 🙂.



Helaas is jouw gevoel helemaal juist. 7711 is inderdaad een oplichting nummer, die je op deze manier geld proberen af te troeven. Gelukkig staat er een blokkade op jouw aansluiting, voor dure 'premium' sms-diensten. Ze kunnen je daarom geen berichtjes toesturen, waar flinke kosten aan verbonden zijn.



Werkt de normale Whatsapp niet meer op jouw telefoon?



Groetjes, Tiury
Hi Tiury,



bedankt voor je snelle reactie. Blij om te weten dat men niet zomaar dure berichten kunnen sturen. Whatsapp doet het gewoon hoor, maar kreeg een melding dat na 10 januari het jaar om was en ik me opnieuw moest aanmelden.
Hoi Roon63,



Goed om te horen dat jouw Whatsapp nog gewoon functioneert. Je hoeft ook niet bang te zijn dat je abonnement verloopt, tenzij je hier direct in de Whatsapp app iets van te horen krijgt. Wij zijn ook blij dat je nu niet tegen hoge kosten aan bent gelopen, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat iemand via onze diensten wordt opgelicht 😉.



Groetjes, Tiury
Precies:)
Hoi Roon63,



:)



Als je nog een keer een vraag hebt, laat je het ons via het forum weten? 🆒



Groetjes, Angelica
Doe ik:)
Super, Roon63!



Fijne avond 😃.



Groetjes,

Estelle

Reageer