Skip to main content
Hallo,



Ik heb misschien een wat rare vraag, ik zit er aan te denken een nieuwe telefoon te kopen maar weet nog niet of ik mijn Simyo abonnement wil houden. Wat me opvalt bij andere providers zoals KPN is dat 4G standaard in het abonnement zit ipv dat je een vergoeding van 5 euro per maand betaald. Omdat ik nogal veel gebruik van internet maak resulteert dit in dat het aanbod bij KPN goedkoper is.



TL;DR:

Mijn vraag is dus; wordt er bij Simyo ook aan gedacht 4G standaard inbegrepen te maken in een abonnement of is dit nog ver uit zicht?
Hoi TMA94, welkom op het Simyo forum :)



Leuk dat je waarschijnlijk een nieuwe telefoon koopt. Via derde partijen (zoals Studentmobiel, GSMwijzer of Belsimpel) kun je ook een nieuwe telefoon nemen met een Simyo abonnement. Tijdens de bestelling kun je nummerbehoud aanvragen. Misschien is dit het overwegen waard ;)



Op dit moment is 4G inderdaad een optie die je zelf kan toevoegen. We hebben hiervoor gekozen, omdat wij graag willen dat klanten de touwtjes zelf in handen hebben. Je kunt zelf bepalen wat je wel en niet in je abonnement wilt hebben.

Stel dat 4G standaard in het abonnement zit, dan worden de bundelprijzen voor iedereen hoger. Alleen diegene die er gebruik van wil maken, kan deze optie activeren op Mijn Simyo.



Voorlopig blijft deze samenstelling. Stel dat hier nog verandering inkomt, dan hoor je dit natuurlijk.



Is je vraag beantwoord?
Hoi TMA94, welkom op het Simyo forum :)



Leuk dat je waarschijnlijk een nieuwe telefoon koopt. Via derde partijen (zoals Studentmobiel, GSMwijzer of Belsimpel) kun je ook een nieuwe telefoon nemen met een Simyo abonnement. Tijdens de bestelling kun je nummerbehoud aanvragen. Misschien is dit het overwegen waard ;)







Op dit moment is 4G inderdaad een optie die je zelf kan toevoegen. We hebben hiervoor gekozen, omdat wij graag willen dat klanten de touwtjes zelf in handen hebben. Je kunt zelf bepalen wat je wel en niet in je abonnement wilt hebben.

Stel dat 4G standaard in het abonnement zit, dan worden de bundelprijzen voor iedereen hoger. Alleen diegene die er gebruik van wil maken, kan deze optie activeren op Mijn Simyo.



Voorlopig blijft deze samenstelling. Stel dat hier nog verandering inkomt, dan hoor je dit natuurlijk.



Is je vraag beantwoord?




Bedankt voor je reactie Naomi.

Mijn vraag is inderdaad beantwoord en hoewel ik het jammer vind dat mijn Simyo abonnement nu duurder is dan 1 bij KPN snap ik het in principe wel.



Om even terug te komen op een nieuwe telefoon, mijn Simyo abonnement heeft nog een looptijd van +/- 6 maanden, dus ik neem aan dat dat ik niet kosteloos dat zou kunnen doen?
Hoi TMA94,



Als je kijkt naar looptijd en flexibiliteit lever je wel wat in, maar dan ben je wel iets goedkoper uit. Let er ook op dat je opnieuw aansluitkosten betaalt als je overstapt. Dit zijn wel factoren die je mee moet nemen in de prijs.



Helaas kun je niet kosteloos overstappen als je nog een lopend contract hebt. Je kunt dan een afkoopsom aanvragen via de e-mail. Dan betaal je de resterende abonnementskosten in één keer 🙂. Wil je precies weten hoeveel dit is? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@simyo.nl met een verzoek tot afkoopverzoek. Zij doen je dan een voorstel.



Groetjes, Tiury
Ga ik doen, bedankt voor je reactie.
Hoi TMA94,



Graag gedaan namens Tiury. Als je nog vragen hebt voor ons, laat je het dan weten? Mocht je in de toekomst toch weer terug willen komen naar Simyo, dan ben je uiteraard van harte welkom.



Groetjes,

Angela

Reageer