Skip to main content
Kan je ook een specificatie van een factuur krijgen waarop ik kan zien waar mijn mb's aan zijn op gegaan?

Want in de maand mei zit ik € 16,13 over mijn mb's heen.

Maar per dag zit er verschil in of de mb buiten of in mijn bundel valt.

En ik zit nooit boven de 300 mb en heb 500 mb.

Dus ik wil graag weten waar ik deze aan heb opgemaakt zodat ik daar rekening mee kan houden.
Net als het energiebedrijf registreert Simyo (en alle andere providers) alleen je verbruik, en niet waar het aan opgegaan is. Dit heeft te maken met de huidige privacy wetgeving. Om de parallel nog even door te trekken: het energiebedrijf kan je ook niet vertellen hoeveel kuub gas aan verwarming is besteed, en hoeveel aan het koken in de keuken (maar dat heeft niets met privacy te maken). De beste oplossing is om een app te installeren die je MB verbruik op je mobiel voor je bijhoudt.
Dank je voor je antwoord , maar dan nog vind ik het vreemd dat op 19-5 om 10.29 uur 5,69 kost en op 19-5 om 13.03/13.11/13.18/13.19 uur 0,00 euro en om 13.25 0,47 cent. Als ik erover heen zit dan zit ik er overheen.

Dan kan het toch niet zo zijn dat het de halve dag geld kost en de andere helf niet. En dat 10 dagen lang. Kun je me dat dan wel uitleggen?
Dat zal een Simyo moderator moeten uitleggen (ik werk niet voor Simyo, ben slechts klant net als jij!).
Kan je ook een specificatie van een factuur krijgen waarop ik kan zien waar mijn mb's aan zijn op gegaan?

Want in de maand mei zit ik € 16,13 over mijn mb's heen.

Maar per dag zit er verschil in of de mb buiten of in mijn bundel valt.

En ik zit nooit boven de 300 mb en heb 500 mb.

Dus ik wil graag weten waar ik deze aan heb opgemaakt zodat ik daar rekening mee kan houden.




Hoi DanielleO,



Dit wordt helaas niet geregistreerd, zoals Scotsman al zegt. Wij mogen dat niet, vanwege de privacywet. In dit topic vind je tips waardoor je internetverbruik hoger kan zijn dan je verwacht. Zo'n app installeren waar Scotsman het over heeft, kan ook veel informatie geven.



maar dan nog vind ik het vreemd dat op 19-5 om 10.29 uur 5,69 kost en op 19-5 om 13.03/13.11/13.18/13.19 uur 0,00 euro en om 13.25 0,47 cent. Als ik erover heen zit dan zit ik er overheen.

Dan kan het toch niet zo zijn dat het de halve dag geld kost en de andere helf niet. En dat 10 dagen lang. Kun je me dat dan wel uitleggen?




Internetverbruik wordt doorgegeven in pakketten. Soms zijn dat grote pakketten, en soms hele kleintjes. De momenten die jij noemt gaat het om pakketjes van 7 kb en 9 kb, gewoon te klein om in rekening te brengen.

Die van 10:19, daarmee ben je voor het eerst buiten je internetbundel gegaan.



Ik hoop dat je er nog achterkomt, wat er zoveel heeft verbruikt. Laat je het hier dan even weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer