Skip to main content
Hallo,

Als ik het woordje "ja" stuur naar 1300 komt er te staan : het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren voor assistentie kunt u contact opnemen met customer support ./Simyo
Hallo timmy122.



Je vraag over "ja" dat gaat over automatische configuratie berichten voor internet en mms.

Het zou kunnen dat je toestel handmatig moet worden ingesteld.

En daarom zou je dat bericht kunnen krijgen.



Om Welk toestel gaat het? 😕

Misschien dat het helpt om je vraag te beantwoorden.



Groet,

Friesian
Het gaat over een samsung galaxy s4 maar het is een clone
Het gaat over een samsung galaxy s4 maar het is een clone





Hallo,



Probeer eens dit.

Ga dus eerst naar mijn simyo.



Groet,

Friesian
Hoi Timmy122,



Wanneer jouw toestel niet middels een SMS bericht in te stellen is, en volgens mij is dat het geval bij een S4, dan dien je deze handmatig in te stellen.

Dat is niet heel moeilijk in de meeste en een uitleg met plaatjes en al vind je hier.

Of jouw S4 nu een clone is of niet, er zit wel Android op toch?



Voor de zekerheid heb ik nogmaals een SMS via Tweakker laten sturen.



Laat je even weten of het gelukt is?





Friesian, dank je voor het meedenken!



-Edit: via een oplettende IT collega vernomen dat Samsungs bijna altijd automatisch in te stellen zijn.

En als het een clone is, dan werkt het t beste als je je IMEI nummer gebruikt om vast te stellen welk toestel en welk type het is.

Reageer