Skip to main content
Hallo!



Ik ontving dinsdag een sms van Simyo dat ik 50% van mijn internetbundel heb verbruikt. Maar in mijn Simyo overzicht in mijn app, wordt aangegeven dat ik nog 1298 van de 2000 mb over heb.



Kan iemand dit verduidelijken?
Hoi Yen, welkom op het Simyo forum 🙂



Goed dat je hier navraag over doet! De sms die je van ons ontvangt over je verbruik, die worden realtime verzonden vanaf het netwerk. Het verbruik op Mijn Simyo is echter niet actueel. Deze gegevens verwerken we zo'n 5-6x per dag. Het is dus zo dat je 50% hebt verbruikt, maar dat dit nog niet is verwerkt op Mijn Simyo. Volgens mij zijn je gegevens op dit moment al bijgewerkt. Heb je alweer een kijkje genomen op Mijn Simyo?



Groetjes, Tiury
Hallo!

Bedankt voor de reactie allereerst.

Ik heb net weer een kijkje genomen op mijn Simyo, en er staat dat ik nog 1211 mb over heb van de 2000.

Het is voor het laatst bijgewerkt om 13:38 vandaag.



Dus ik begrijp nog steeds niet wat er aan de hand is.



Gr Yen
Hoi Yen,



Het vergde even wat uitzoekwerk, maar Tiury en ik hebben het gevonden!

Jouw bundels zijn gestart op 11 maart. Normaal gesproken zou je dan 20/31e deel van je bundels moeten hebben. Nu heb jij, als mazzeltje alle 2000 MB's gekregen n plaats van bijna 1350 MB.

De verbruiks smsjes zijn echter wél ingesteld op die 1350 MB en toen je daar de helft van verbruikt had kreeg je dus de sms die je kreeg.



Volgende maand heb je voor de hele maand de volledige bundel en krijg je bij 1000 MB pas het smsje.



Is het zo duidelijk voor je?
Hallo Ernst,



Hartstikke bedankt voor de verduidelijking! Ik waardeer jullie hulp.
Hoi Yen,



Dat is altijd leuk om te lezen. Graag gedaan, namens de heren:D En dankjewel voor je terugkoppeling!

Reageer